اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

افشاری، خلیلی و قاسمی نمایندگان قم در تیم ملی هندبال دختران شدند

تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان در ترکیب خود برای حضور در مسابقات آسیایی از 3 هندبالیست قمی بهره می‌برد.

افشاری، خلیلی و قاسمی نمایندگان قم در تیم ملی هندبال دختران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از این‌که تیم ملی هندبال پسران نوجوان کشورمان در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا حضور پیدا کرد اکنون نوبت هندبالیست‌های دختر است که خود را آماده مسابقات مهم برون‌مرزی کنند.

تیم ملی هندبال پسران نوجوان کشورمان با وجود این‌که کسی از بین هندبالیست‌های قمی در این تیم حضور نداشت با هدایت غلامعلی اکبرآبادی سرمربی فعلی تیم هندبال صبای قم در رقابت‌های آسیایی شرکت کرد اما اکنون در تیم ملی دختران سه نماینده از قم حضور دارند.

نگاه‌ به تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه در تمام رشته‌ها تیزبینانه‌تر و حساس‌تر است چراکه بازیکنان این رده سنی قرار است در آینده پشتوانه‌های هندبال کشورمان باشند به همین خاطر تیم ملی بعد از مسابقات نوجوانان دختر قهرمانی کشور در اسفندماه سال گذشته به میزبانی قم، با شناخت نفرات مورد نظر خود مرتب در اردوهای آماده‌سازی به سر می‌برد.

از همان زمان، دختران هندبالیست استان قم در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان حضور داشتند و هم‌اکنون نیز سه نفر از آن‌ها عضو تیم ملی هستند و به رقابت‌های مورد نظر تیم ملی اعزام می‌شوند.

این در حالی است که به دعوت کادر فنی، تعداد 19 بازیکن به منظور حضور در هشتمین اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان به تمرینات فرا خوانده شده‌اند.

بر این اساس، بازیکنان مورد نظر باید با در دست داشتن مدارک، خود را به کادر فنی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشور معرفی کنند؛ اردوی تیم هندبال دختران تا روز جمعه هشتم شهریورماه در تالار فدراسیون هندبال ادامه خواهد داشت.

مرضیه افشاری راشدی، فاطمه خلیلی بهفر و الناز قاسمی سه تن از دختران هندبالیست قمی هستند که انگیزه و آمادگی بسیار بالایی از خود نشان داده‌اند و شانس‌های اصلی همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات برون‌مرزی امسال به شمار می‌روند.

دختران هندبالیست استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، قم و البرز در این اردو حضور دارند ضمن این‌که کادر فنی، سرپرستی و پزشکی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان نیز از استان‌های اصفهان، تهران و خراسان رضوی در این اردو حاضر می‌شوند.

زهرا علوی قهفرخی از اصفهان به عنوان سرمربی، مهرنوش نجف‌زاده از تهران به عنوان مربی، اکرم حبیب‌لو از تهران به عنوان فیزیوتراپ و تکتم‌‌خان بابازاده از خراسان رضوی به عنوان سرپرست در تیم ملی هندبال دختران نوجوان حضور دارند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول