اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

قمی‌ها باید به صبا افتخار کنند/ انتظارات از تراکتورسازی بالا است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قمی‌ها باید به صبا افتخار کنند زیرا صبا این هفته‌ها فوتبال خوب و روانی را ارائه می‌کند و برای هر تیمی یک حریف خطرناک است.

قمی‌ها باید به صبا افتخار کنند/ انتظارات از تراکتورسازی بالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید جلالی امشب در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز که در باشگاه صبا برگزار شد، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: به نظر من صبا و تراکتورسازی این هفته یکی از بازی‌های زیبای لیگ برتر را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: موقعیت هر دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیانگر این است که بازی صبا و تراکتورسازی حساس و پراهمیت است و تماشاگرانی که به ورزشگاه یادگار امام قم می‌آیند می‌توانند یک بازی خوب را تماشا کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه به شناخت کامل خود از تیم فوتبال صبای قم اشاره کرد و بیان داشت: ما نسبت به صبا شناخت خوبی داریم، فیلم بازی‌های اخیر این تیم را به دقت آنالیز کرده‌ام و می‌دانم که صبا با چه شیوه‌ای بازی می‌کند.

وی یادآور شد: ما پیش از آغاز فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر در جریان یک دیدار دوستانه با هم بازی کرده بودیم و نسبت به یکدیگر اطلاعات خوبی داریم، صبا در این هفته‌ها خوب و روان بازی می‌کند و خطوط حمله، دفاع و هافبک این تیم هماهنگ است.

جلالی در ادامه با اشاره به برخی اتفاقات در هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور افزود: ما هفته گذشته وقتی وارد ورزشگاه یادگار امام تبریز شدیم جو عجیبی وجود داشت، برخی بر ضد ما شعار می‌دادند و برخی دیگر موافق ما بودند، ما به تماشاگران تبریزی حق می‌دهیم که از تیم تراکتورسازی انتظار بازی‌های خوب و پیروزی داشته باشند اما آن‌ها باید بدانند که ما نیاز به زمان داریم.

وی تاکید کرد: نگاهی به وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که بیاندازید متوجه می‌شوید که تراکتورسازی از هفته بیست و پنجم تا سی و چهارم با قدرت مقابل حریفان بازی می‌کرد و تا آن هفته این تیم نوسانات زیادی داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیان داشت: ما یک تیم خوب و بزرگ هستیم که بازیکنان توانمندی داریم، ما در مقابل تک‌تک حریفان با قدرت و با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شویم اما تماشاگران نباید عجول باشند و باید با حوصله از تیم حمایت کنند.

صبای قم و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18 و 45 دقیقه فردا در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/2258/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول