اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ از رد شایعه برگشتن کریمی به پرسپولیس تا بازی وی در بازی‌های آسیایی

زینی‌زاده: گل دقیقه یک با گل دقیقه 90 تفاوتی ندارد / جادوگر تراکتوری می‌ماند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن دعوت هواداران تیمش به خویشتنداری گفت: گل دقیقه یک با گل دقیقه 90 هیچ تفاوتی ندارد.

زینی‌زاده: گل دقیقه یک با گل دقیقه 90 تفاوتی ندارد / جادوگر تراکتوری می‌ماند

حمید زینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: من از رسانه و هواداران تیم می‌خواهم که تا آخرین دقیقه بازی از تیم تراکتورسازی حمایت کنند، زیرا فوتبال 90 دقیقه است و گل دقیقه یک با گل دقیقه 90 هیچ تفاوتی ندارد.

وی افزود: کسب دو عنوان نایب قهرمانی انتظارات از تیم تراکتورسازی را بالا برده است، ولی باید یادآور شوم که عملکرد تیم نسبت به فصل‌های گذشته مطلوب بوده و تراکتورسازی امتیازات خوبی را کسب کرده است و این انتظار از هواداران تیم وجود دارد که با حمایت خود تیم را تقویت کنند و مسلما هرگونه فشار اضافی از روی سکوها آرامش را از تیم خواهد گرفت.

اگر فقط برد می‌خواهید در لیگ استانی شرکت کنیم

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز از حمایت خود و هیئت مدیره باشگاه از کادر فنی تیم خبر داد و تصریح کرد: در سایه وحدت و همدلی کسب موفقیت‌های آتی میسر است و اگر ما و هواداران در کنار سایر عوامل به کادر فنی فشار مضاعف وارد کنیم، حتما به مشکل بر خواهیم خورد.

وی خطاب به هواداران تیم تراکتورسازی گفت: در لیگ برتر همه تیم‌ها برای کسب امتیاز و برد وارد میدان می‌شوند و رقابت تنگاتنگی بین تمام تیم‌ها وجود داشته و هیچ تیمی برنده پیش از بازی نیست و من می‌خواهم که تماشاگران تیم تراکتورسازی تمام شرایط تیم را مد نظر قرار داده و نتایج تیم را با فصل‌های گذشته نیز مقایسه کنند.

علت نام بردن مربیان قبلی تراکتور از سوی هواداران

زینی‌زاده در همین مورد تاکید کرد: خواسته برد در تمام بازی‌ها انتظار منطقی نیست و اگر تماشاگران تراکتورسازی چنین خواسته‌ای از ما دارند حاضریم در رقابت‌های لیگ استانی شرکت کنیم تا تمام حریفان را شکست دهیم.

زینی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود نام بردن اسامی مربیان قبلی را به خاطر نام‌هایشان ندانسته و علت آن را سبک بازی مربیان قبلی که از خواسته تماشاگران تیم است ذکر کرد.

طلسم سایپا را شکستیم

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز نتیجه هماهنگی خط هافبک و مهاجمان تیمش را قطع شکست ناپذیری سایپا در تبریز ذکر کرده و خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی امروز با تنها یک باخت به همراه استقلال بهترین آمار را داشته و خط دفاعی تراکتورسازی با 4 گل خورده مستحکم‌ترین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و در خطوط جلویی نیز شاهد روند رو به رشدی هستیم که موفقیت‌های آینده تراکتورسازی را به همراه خواهد داشت.

بازگشت علی کریمی به پرسپولیس رد شد/ کریمی در جام باشگاه‌های آسیا تراکتوری است

زینی‌زاده در مورد بازی تیمش مقابل صبا در قم نیز گفت: بازی سخت خارج از خانه‌ای را پیش رو داریم و باید سعی کنیم در این بازی تمام امتیازات را کسب کنیم تا بتوانیم جزو سه تیم اول جدول قرار گیریم.

وی با رد شایعه بازگشت علی کریمی به پرسپولیس گفت: قرارداد کریمی با تراکتورسازی یک ساله بود و ما از وی رضایت کامل را داریم و علی کریمی تراکتورسازی را در باشگاه‌های آسیا نیز همراهی خواهد کرد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 12 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/60002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول