اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیم‌زاده و یاوری چشم‌انتظار نتایج هفته هشتم

مربیان اصفهانی لیگ برتر در خطر برکناری

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برای دو مربی اصفهانی فعال در لیگ برتر تاثیرگذار بوده و نتایج دو تیم راه‌آهن و مس کرمان می‌تواند آینده کاری منصور ابراهیم‌زاده و محمود یاوری را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

مربیان اصفهانی لیگ برتر در خطر برکناری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مسابقات لیگ حرفه‌ای سیزدهم تنها دو مربی اصفهانی توانستند با جلب اعتماد مدیران باشگاه‌ها، هدایت دو تیم لیگ برتری را برعهده بگیرند و سایر مربیان اصفهانی خارج از گود ماندند.

منصور ابراهیم‌زاده که فصل گذشته با تیم نفت تهران نتایج قابل قبولی کسب کرده بود، برای لیگ سیزدهم خواهان بسیاری داشت و در نهایت تیم راه‌آهن را برای ادامه فعالیت مربیگری خود انتخاب کرد.

مدیران باشگاه خصوصی راه‌آهن با جذب ابراهیم‌زاده نشان دادند که حساب ویژه‌ای بر روی تیمشان باز کرده‌اند اما این تیم در هفت هفته گذشته به هیچ‌عنوان نتوانسته انتظارات را پاسخ بدهد و در حال حاضر با پنج امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاده است.

رتبه فعلی راه‌آهن به‌ویژه چهار باخت متوالی این تیم موجب شده تا گمانه‌زنی‌هایی در مورد برکناری ابراهیم‌زاده مطرح شود، هر چند که مدیران راه‌آهن هنوز واکنشی نسبت به این شایعات نداشته‌اند.

دیدار راه آهن با سپاهان نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده کاری ابراهیم‌زاده داشته و این احتمال وجود دارد که در صورت باخت تیم تحت هدایتش، مدیران باشگاه رأی به کنار رفتن وی بدهند.

محمود یاوری سرمربی تیم مس کرمان نیز وضعیت بهتری نسبت به ابراهیم‌زاده نداشته و روزهای دشواری را در این تیم سپری می‌کند زیرا تیمش با چهار امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و یکی از کاندیداهای سقوط به شمار می‌رود.

یاوری فصل گذشته هدایت تیم فجر سپاسی را برعهده داشت و با این تیم نتایج قابل قبولی به دست آورد اما شیرازی‌ها تمایلی به ادامه همکاری با وی نداشتند.

یاوری سپس هدایت تیم ذوب‌آهن را در مرحله پلی‌آف لیگ برتر برعهده گرفت و با این تیم در لیگ برتر ماندنی شد اما برخلاف انتظارش ذوبی‌ها تمایلی برای تداوم حضور وی نداشتند و لوکا را جانشین وی کردند.

دو روز مانده به آغاز لیگ سیزدهم تیم مس کرمان یاوری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد اما وی نتوانسته در حد انتظار کرمانی‌ها نتیجه بگیرد و بعید نیست در صورت نتیجه نگرفتن در هفته هشتم، همکاری وی با کرمانی‌ها به پایان برسد.

انتهای پیام/63006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول