اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

کاشانی‌ها از نایب‌قهرمان پرورش‌اندام آسیا استقبال کردند

نایب قهرمان چهل و هفتمین دوره مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی آسیا عصر امروز با استقبال مردم ورزش‌‌دوست کاشان وارد این شهرستان شد.

کاشانی‌ها از نایب‌قهرمان پرورش‌اندام آسیا استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی عالمی عصر امروز در حین ورود به کاشان و در حاشیه مراسم استقبال خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 48 کشور آسیایی با ورزشکاران جهانی خود شرکت داشتند و همین امر باعث شده بود تا مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی پرورش‌اندام جمهوری اسلامی در این دوره از مسابقات در هر 11 وزن مسابقات شرکت‌کننده داشت و در پایان با کسب شش عنوان و در مجموع امتیازات بعد از تیم‌های هند و ویتنام مقام سوم آسیا را به خود اختصاص داد.

نایب قهرمان رقابت‌های پرورش‌‌اندام آسیا با اشاره به حضور 22 نفر شرکت‌کننده در وزن 100 کیلوگرم در این مسابقات، ابراز داشت: برای کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها همه شرایط فراهم بود اما برخی اعمال نفوذها در رأی داوران برای کسب مقام قهرمانی تیم هند باعث شد تنها عنوان نایب قهرمانی در بین 22 نفر ورزشکار وزن 100 کیلوگرم را کسب کرده و این در حالی است که ورزشکاران کشورهای ژاپن و مغولستان سوم و چهارم شدند.

عالمی در ادامه با اشاره به تمرینات سخت و فشرده‌ای که یک‌ سال گذشته برای حضور در این رقابت‌ها داشته است یادآور شد: تمرینات خود را از 20 مردادماه سال گذشته آغاز کردم و با 400 میلیون ریال صرف هزینه تمرینی، آماده حضور در رقابت‌های آسیایی و همراهی تیم ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران شدم.

عضو تیم ملی پرورش‌اندام کشورمان همچنین از عدم حمایت‌های مادی فدراسیون برای اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی انتقاد کرد و افزود: اعضای تیم ملی پرورش‌اندام برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام تنها با هزینه‌های شخصی خود آماده و اعزام شدند.

عالمی با اشاره به اینکه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بیش از 70 میلیون ریال هزینه بلیط رفت و برگشت و هزینه‌های جانبی کرده عنوان کرد: در مجموع بالغ بر 500 میلیون ریال برای تمرینات و حضور در مسابقات پرورش‌اندام آسیا هزینه شد.

وی، دعای خیر پدر و مادر را یکی از عوامل کسب توفیق خود در رقابت‌های آسیایی ذکر کرد و متذکر شد: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان کاشان قدردان قهرمانان ملی خود باشند.

علی عالمی دومین ورزش کاشانی است که در رشته پرورش‌اندام موفق به کسب مقام آسیایی می‌شود پیش از این احمد پایدار ورزشکار پرورش‌اندام کاشانی عضو تیم ملی پرورش‌اندام موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی پرورش اندام جهان و آسیا در وزن‌های 75 و 80 کیلوگرم شده بود.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول