اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

همدانی‌ها بر سکوی قهرمانی پرورش اندام کشور

تیم پرورش اندام همدان موفق شد با اقتدار به‌عنوان نخست مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور دست یابد.

همدانی‌ها بر سکوی قهرمانی پرورش اندام کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور که به مدت دو روز به میزبانی همدان و در سالن ورزشی 6 هزار نفری انقلاب این شهر برگزار شد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

در این رقابت‌ها بیش از 330 ورزشکار از 22 استان کشور در سه رده سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان و کلاس بادی‌کلاسیک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها در رشته پرورش اندام تیمی و در مجموع سه رده سنی استان همدان قهرمان شد، استان البرز در جایگاه دوم ایستاد و استان تهران «الف» به عنوان سومی بسنده کرد.

در رشته بادی کلاسیک نیز استان همدان، استان تهران «ب» و استان تهران«الف» به ترتیب اول تا سوم شدند.

در این رشته در بخش انفرادی و در دسته قدی 168 سانتی‌متر، سید روح‌الله میرنوراللهی از البرز اول شد، سیدعباس موسوی از تهران «الف» در جای دوم ایستاد و محمد عباسی از تیم فارس عنوان سوم را کسب کرد.

در دسته قدی 171 سانتی‌متر نیز مجتبی لطفعلیان از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، آبتین شکرآبی از همدان «الف» دوم شد و علی‌حیدر قمری از تهران «الف» در جای سوم قرار گرفت.

در رقابت‌های دسته قدی 175 سانتی‌متری حسن صالحی از خوزستان مقام قهرمانی را کسب کرد، سیدمحمد کریمی از همدان «الف» در جای دوم قرار گرفت و محمدجواد ایژکی‌پور از تهران «ب» سوم شد.

در دسته قدی 180 سانتی‌متر این رقابت‌ها نیز محسن نوایی از همدان «الف» قهرمان شد، محمدکاظم ذوالفقاری از تهران «ب» مقام دوم را کسب کرد و محمد مهدی رایی‌پور از همدان «الف» عنوان سوم را به دست آورد.

در دسته قدی به اضافه 180 سانتی‌متر این پیکارها نیز بابک کاظمی از تهران «الف» مقام قهرمانی را به‌ دست آورد، امیر کیانی از تهران «الف» دوم شد و حمیدرضا عقیلی از اصفهان به مقام سوم دست یافت.

مسابقات رده سنی جوانان در دو وزن منهای 75 کیلوگرم و به اضافه 75 کیلوگرم برگزار شد.

در وزن منهای 75 کیلوگرم این رقابت‌ها، علیرضا حسینی‌نسب از استان البرز به مقام قهرمانی دست یافت، سیدمبین کریمی از همدان دوم شد و مهدی موسی‌زاده از تهران در جای سوم قرار گرفت.

در وزن به اضافه 75 کیلوگرم نیز بهروز تابانی از آذربایجان شرقی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، پوریا پایون از اصفهان دوم شد و محمد جابر زارع از تهران در جایگاه سوم ایستاد.

در مسابقات پیشکسوتان پرورش اندام که در سه رده سنی برگزار شد، در رده 41 تا 49 سال، داوود رحیمی، حمید کشاورز و قاسم شنوا هر سه از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در این رده سنی، عباس رشتی‌زاده از همدان، علی‌رضا ایرج از تهران و سعید قاسمی از همدان نیز به ترتیب مقام‌های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در رده سنی 50 تا 59 سال این مسابقات، محرم‌علی صیاد از گیلان اول شد، محمود زارع از فارس مقام دوم را کسب کرد و احمد ضابطی از تهران در جای سوم ایستاد.

در رده سنی 60 سال مسابقات نیز داوود محمدعلی‌زاده از تهران به مقام قهرمانی رسید، هاشم ملک‌شاهی از خوزستان دوم شد و محمود جوکار از فارس در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی بزرگسالان انفرادی در وزن‌های 65 تا به اضافه 100 کیلوگرم مرتضی شفیعی، مجید جامه‌بزرگ و خشایار کدپور به عناوین برتر این رده سنی دست یافتند.

انتهای پیام/89020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول