اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت اوزان مختلف

قهرمانان جوان مسابقات پرورش اندام قم معرفی شدند

مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان قم بعد از برگزاری در رده سنی جوانان، برترین‌های خود در 6 وزن این رده را شناخت.

قهرمانان جوان مسابقات پرورش اندام قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای پرورش‌اندام قهرمانی استان قم در تمام دوره‌های خود شاهد حضور حداکثری علاقمندان پرتعداد این رشته بوده است و این دوره نیز با حضور حداکثری چهره‌های مدعی برای کسب عناوین اول تا سوم برگزار شد و نفرات مدعی در 6 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدعیان کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف در سالن اختصاصی ورزش‌های بدنسازی و پرورش اندام استان قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کردند که در پایان نفرات برتر امروز معرفی شدند.

با برنامه‌ریزی مسئولین برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان قم رقابت‌های رده سنی جوانان در پنج وزن و مسابقات رده سنی بزرگسالان در 10 وزن به انجام رسید و بر اساس آن جوانان شرکت کننده در اوزان 55، 60، 65، ‌70، 75 و به اضافه 75 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در وزن 55 کیلوگرم جدال بر سر کسب عنوان قهرمانی را سیدمحسن حاجیلو به سود خود به پایان برد و بدین ترتیب قهرمان این وزن لقب گرفت، در این وزن رضا امیری در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به رضا ابرقویی رسید.

در وزن 60 کیلوگرم رده سنی جوانان علی فدائیان بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در این وزن حمید چاردولی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان این وزن شد در حالی که عنوان سوم این وزن به حبیب محمدی رسید.

‌در وزن 65 کیلوگرم رده سنی جوانان وحید ارزنقی موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، در این وزن محمد میرزایی‌راد مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و عنوان سوم را نیز محمد طالبی از آن خود کرد.

مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی استان قم در حالی ادامه یافت که در وزن 70 کیلوگرم علیرضا جعفری‌منش در جایگاه نخست ایستاد و با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد، ضمن اینکه عنوان نایب قهرمانی به علی بوالحسنی رسید و عنوان سوم را محمدامین معصومیان کسب کرد.

در وزن 75 کیلوگرم رده سنی جوانان نیز در پایان سعید حسین‌دخت موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، در این وزن میلاد احمدی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و رقابت‌های این وزن در حالی پایان یافت که حسن رضایی در جایگاه سوم ایستاد.

در آخرین وزن مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان قم یعنی به اضافه 75 کیلوگرم نیز سیاوش فتاحی به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، حسن شکراللهی در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد و در نهایت با کسب مقام سوم توسط محمدجواد حدادی‌فر این پیکارها پایان یافت.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول