اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حراست بهزیستی کرمانشاه:

فعالیت‌های قرآنی بهزیستی در سطح چشم‌گیری انجام می‌پذیرد

مدیر حراست اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کارهای قرآنی که در بهزیستی انجام شده چشم‌گیر است و شرکت‌کنندگان باید تلاش کنند سطح فعالیت‌های قرآنی خود را بالا ببرند.

فعالیت‌های قرآنی بهزیستی در سطح چشم‌گیری انجام می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سعید کریمی‌خو امشب در جشنواره بزرگ فرهنگی قرآن و عترت بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز در کشورهای مختلف دنیا درگیری‌هایی به‌دلیل به‌وجود آمدن اختلافات مذهبی رخ داده است و در تمام این منازعات رد پای استکبار جهانی و دشمنان دین خدا دیده می‌شود.

کریمی‌خو ادامه داد: در سراسر ایران اسلامی اتحاد و هم‌دلی در سایه ولی فقیه حکم‌فرماست و این الگویی برای سایر ملل است که اقوام و مذاهب با آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند.

مدیر حراست اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه پرستش خداوند و تسلیم در برابر خدا را دو امر مهمی عنوان کرد که پیامبر اکرم (ص) انجام می‌داد و تلاوت قرآن را از جمله اموری بیان کرد که پیامبر (ص) بدان می‌پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: قاریان و حافظان قرآن کریم در مسیری مهم، راه پیامبر (ص) را دنبال می‌کنند و این افتخار بزرگی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: راه پرستش و مسلمانی در تلاوت قرآن کریم است و پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بر حفظ، ره‌روی و تلاوت قرآن کریم تاکید داشته‌اند.

کریمی‌خو با بیان اینکه قرآن در بین جامعه هدف و کارکنان بهزیستی متجلی است، عنوان کرد: معلولان بهزیستی با تلاش و پشتکار خود و روح بلندی که دارند، در راه معنویات قدم برمی‌دارند.

وی ابراز داشت: کارهای قرآنی که در بهزیستی انجام شده، چشم‌گیر است و شرکت‌کنندگان باید تلاش کنند سطح فعالیت‌های قرآنی خود را بالا ببرند و هر امکاناتی که لازم باشد در اختیار آنان می‌گذاریم.

گفتنی است، در این همایش بزرگ 300 نفر در رشته‌های مختلف شرکت کرده بودند و در پایان با اهدای جوایز نفیس و لوح تقدیر از برگزیدگان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول