اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

کلنگ ایستگاه آتش‌نشانی در سایت شهید کشوری به زمین زده شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از کلنگ‌زنی ایستگاه 23 آتش‌‌نشانی در سایت شهید کشوری خبر داد.

کلنگ ایستگاه آتش‌نشانی در سایت شهید کشوری به زمین زده شد

بهزاد بزرگ‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه باید چند استاندارد در تاسیس ایستگاه آتش‌نشانی لحاظ شود، اظهار کرد: جمعیت، مسافت و زمان سه فاکتوری هستند که برای تاسیس یک ایستگاه آتش‌‌نشانی باید در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی ایستگاه جدید 23 در سایت شهید کشوری افزود: این منطقه به لحاظ مسافت در شعاع بیش از پنج کیلومتر و دارای تراکم بود به همین لحاظ ایستگاه آتش‌‌نشانی برای آن پیش‌بینی شد.

وی افزود: برای اعزام عملیات به این محل از ایستگاه‌های هم‌جوار که ایستگاه شماره 12 در صفه و ایستگاه شماره پنج در بزرگمهر بود، استفاده می‌شد که به دلیل موقعیت جغرافیایی و مجموعه مسکونی دارای وسعت بسیار و ساختمان های بلندمرتبه و نیز سراشیبی و سربالایی زمان زیادی و در حدود پنج تا 6 دقیقه طول می‌کشید تا نیروهای عملیاتی برسند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: به همین منظور این سازمان در راستای ایجاد مثلث ایمنی در کمربندی اصفهان، طرح ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در سایت شهید کشوری را طرح‌ریزی کرد که با همکاری شهردار منطقه 6 و مدیرعامل عمران آبشار اسپادانا مکان‌یابی و کلنگ آن بر زمین زده شد.

وی ادامه داد: این ایستگاه در مساحتی بالغ بر دو هزار و 174 متر مربع ساخته می‌شود که شامل فضای آشیانه برای پنج خودروی اطفا و آب‌رسان، استخر آب‌گیری و ساختمان اداری در دو طبقه است که به دلیل جانمایی مناسب به چهار جهت این سایت دسترسی مناسب دارد.

بزرگزاد با بیان اینکه این ایستگاه به همت شهرداری منطقه 6 و مدیرعامل شرکت آبشار اسپادانا کلنگ‌زنی شد، گفت: پیش‌بینی شده است، بخشی از این ایستگاه تا 6 ماه آینده آماده شود که در این صورت دسترسی به تمامی ایستگاه‌ها در چهار نقطه شهر اصفهان مقدور می‌شود.

انتهای پیام/63012/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول