اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه کانون اصلی توسعه علمی کشور است

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: دانشگاه کانون اصلی توسعه علمی کشور است.

دانشگاه کانون اصلی توسعه علمی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز مراسم معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور ناصر صالحی معاون اداره کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای واحدها و مراکز آموزشی استان مرکزی در سالن جلسات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست واحد اراک گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص نقش مهمی در توسعه کشور دارد و تحقق اهداف سازمانی در بخش‌های خصوصی و دولتی وابسته به وجود نیروی انسانی می‌باشد.

ملک سلیمانی با اشاره به لزوم مدیریت منابع انسانی در چارت‌های سازمانی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در شرایطی به سر می‌برد که به کارگیری نیروی متعهد، متخصص و کارآمد در آن بسیار حیاتی است و با دقت نظر مدیریت منابع انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند نیروهای انسانی کارآمدی را جذب کند که تأمین کننده اهداف آن باشد.

وی با تاکید بر اهمیت انتخاب و گزینش افراد اظهار داشت: دقت در انتخاب نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد غیر دولتی و با وظایف آموزشی، علمی و فرهنگی بسیار مهم است.

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: گزینش دقیق نیروی انسانی و مدیران، علاوه بر اثرگذاری جنبه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه، می‌تواند در اداره موفق دانشگاه آزاد اسلامی نیز مؤثر باشد، بنابراین علاوه بر ضرورت توجه کافی به احراز صلاحیت علمی و عمومی افراد، توجه به توانمندی‌های فردی نیز ضروری است.

سلیمانی با اشاره به این که اقتدار کشور در منطقه به واسطه وحدت ملی و توسعه علمی است، بیان کرد: برای دستیابی به موفقیت‌های بیش از پیش در کشور، در کنار وحدت و همدلی ملی باید توانمندی‌های علمی خود را نیز تقویت کنیم.

وی بیان کرد: دانشگاه کانون اصلی توسعه علمی کشور است و آینده روشن و توسعه کشور در گرو تحقق توسعه علمی، وحدت و همدلی و نیز به کارگیری نیروهای متعهد، متخصص و توانمند در بخش‌های مختلف مدیریت است.

انتهای پیام/87001/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول