اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مقابله با ساخت‌ و سازهای غیر مجاز انجام شد

بازدید سرزده معاون دادستان کرج از اراضی ملی

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج به صورت سرزده از اقدامات شهرداری منطقه 11 این شهرستان برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز بازدید کرد.

بازدید سرزده معاون دادستان کرج از اراضی ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بعد از ظهر امروز علی رضوان‌منش به همراه حسین عطایی مدیر منطقه 11 شهرداری کرج و برخی از مدیران شهرداری کرج از اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز به ویژه در اراضی ملی این منطقه بازدید کردند.

رضوان‌منش در ابتدا از روند احداث دیوار حائل در محدوده خط چهارم حصار توسط شهرداری کرج که به منظور حفظ و حراست از اراضی ملی این محدوده در دست انجام است، بازدید کرد.

وی با تقدیر از این پروژه اظهار داشت: احداث این دیوار موجب می‌شود که نظارت و کنترل بیشتری نسبت به اراضی ملی واقع در محدوده خط  چهار حصار در منطقه 11 شهرداری کرج صورت گرفته و به طور قطع نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج تاکید کرد: امیدواریم با پایان این پروژه و همچنین تلاش بیشتر شهرداری منطقه 11 کرج در نظارت بر ساخت و ساز‌ها به زودی شاهد توقف کامل ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر قانونی در این محدوده باشیم.

* ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه کلاک پایین تخریب شد

همچنین بعد از ظهر امروز با حضور رضوان‌منش به عنوان مقام عالی قضایی و مسئولان شهرداری منطقه 11 کرج از ساخت و سازها در منطقه کلاک پایین کرج بازدید و یک مورد ساخت و ساز غیر قانونی و غیر مجاز به طور کامل تخریب شد.

این بنا در یک باغ احداث شده و مالک آن مجوزهای لازم برای احداث را اخذ نکرده بود.

رضوان‌منش در حاشیه این تخریب طی سخنانی تاکید کرد: شهرداری و نهادهای مسئول به طور جدی با ساخت و سازهای غیر قانونی به ویژه در اراضی ملی، باغات و زمین‌های کشاورزی نظارت برخورد خواهند کرد.

همچنین حسین عطایی مدیر منطقه 11 شهرداری کرج نیز طی این بازدید با تاکید بر لزوم مبارزه با افراد سودجو که اقدام به تعرض به اراضی ملی می‌کنند، گفت: شهرداری کرج از تمام توان خود برای حراست از زمین‌های ملی و همچنین اراضی باغی و کشاورزی استفاده کرده و اجازه نمی‌دهد که عده‌ای با عدم رعایت قانون به مصالح شهر آسیب برسانند.

وی تاکید کرد: برای تحقق این مهم همه نهادها و مسئولان مربوطه باید عزم جدی داشته و با کمک شهرداری، نهادهای قضایی و انتظامی و بالاخره خود مردم، می‌توانیم ساخت و سازهای غیر مجاز را به صفر برسانیم.

انتهای پیام/2302/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول