اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش:

طرح "مزرعه تابستانی من" برای نخستین‌بار در بهشهر اجرا شد

معاون اداره کل فرهنگی - هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: بهشهر نخستین شهر در کشور است که طرح "مزرعه تابستانی من" را اجرا کرده است.

طرح "مزرعه تابستانی من" برای نخستین‌بار در بهشهر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیین اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بهشهری بعدازظهر امروز با حضور علی عراقی و هیئت همراه در سالن توحید آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

وی در سخنانی با بیان اینکه بیشترین عامل موفقیت دانشمندان استفاده بهینه از اوقات فراغت است، به موضوع کشف جاذبه زمین توسط نیوتن اشاره کرد و گفت: این دانشمند بزرگ، در زمان اوقات فراغت بود که طی اتفاقی توانست به اهمیت نیروی جاذبه زمین پی ببرد.

معاون اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، طرح "مزرعه تابستانه من" را یکی از طرح‌های خوب وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: بهشهر نخستین شهر در کشور است که توانسته‌ این طرح را به خوبی اجرا کند.

عراقی خطاب به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح اوقات فراغت، گفت: از فرصت‌هایی که مسئولان برای شما ایجاد کرده‌اند، تجربه به دست آورده و در آینده به کار ببرید.

وی پس از پایان همایش به اتفاق هیئت همراه از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان بهشهری در طرح اوقات فراغت 92 بازدید و از خلاقیت دانش‌آموزان به‌ویژه در بخش محصولات "مزرعه تابستانی من" اظهار رضایت کرد.

این مسئول همچنین خواستار دریافت مستند عملکرد دانش‌آموزان بهشهری در طرح مذکور شد.

به گزارش فارس، طرح" مزرعه تابستانی من" امسال برای نخستین‌بار در برخی مدارس بهشهر انجام و دانش‌آموزان به کاشت و تولید محصولاتی چون، انواع سبزیجات و میوه‌ها مانند گوجه فرنگی، انواع فلفل، هندوانه، خربزه، ریحان، بامیه، خیار، انواع کدو و زیتون پرداختند و تولیدات خود را در نمایشگاه ارائه دادند.

نمایشگاه مذکور تا هفته آینده در سالن توحید واقع در خیابان هنر، دایر است. 

انتهای پیام/86001/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول