اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هشت تیم صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات تکواندو آزاد خردسالان در شهرستان فریدن

هیئت تکواندو شهرستان فریدن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) مسابقات تکواندو آزاد خردسالان را با شرکت هشت تیم از شهرستان‌های همجوار برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقات تکواندو آزاد خردسالان در شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، داریوش موسوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات در روز پنجشنبه 14 شهریور ماه در محل سالن کوثر اداره ورزش وجوانان شهرستان فریدن برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تکواندو کاران شهرستان‌های الیگودرز، فریدونشهر، فولادشهر، سمیرم، چادگان، گلپایگان، تیران و کرون و بوئین میاندشت به رقابت با هم می‌پردازند.

این مسئول تاکید کرد: سه باشگاه تکواندوعرفان ویژه آقایان و بانوان، تندیس ویژه بانوان و اداره ورزش و جوانان ویژه آقایان و بانوان در شهرستان فریدن و یک باشگاه تکواندو ویژه آقایان در شهرستان بوئین میاندشت مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن به مسابقات استانی در رشته بادی کلاسیک بدن‌سازی اشاره داشت و متذکر شد: آقایان فرهاد امانی از ورزشکاران شهرستان در این دوره از مسابقات رتبه اول و سجاد دهخدایی به کسب رتبه سوم  نائل آمدند.

به گزارش فارس، اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن دارای 33 هیئت ورزشی فعال در رشته‌های مختلف است.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول