اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

شهدای اصناف با روحیه ولایت‌پذیری اسطوره‌های فراموش نشدنی خلق کردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: شهدای اصناف با درک زمان خود و با حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و با روحیه ولایت‌پذیری محض توانستند اسطوره‌هایی را خلق کنند که امروز ما سر تعظیم در برابر آنان فرود می‌آوریم.

شهدای اصناف با روحیه ولایت‌پذیری اسطوره‌های فراموش نشدنی خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش ظهر امروز در یادواره شهدای اصناف بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عراقی و فرزند شهیدش به عنوان نماد شهدای اصناف و تقدیر و تشکر از خانواده‌های معظم آن‌ها، اظهار داشت: خدمات و زحمات اصناف از سال‌های 42 به بعد علی‌الخصوص از بدو تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز برکسی پوشیده نیست.

تابش گفت: این اقشار به خوبی توانستند با جان و مال خود نقش بی‌بدیلی را در پی‌ریزی نظام امروزی اسلامی ایران که نظامی با افتخار و غرورانگیز برای ما ایرانیان است ایفا کنند.

وی تصریح کرد: شهدای اصناف با درک زمان خود و با حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و با روحیه ولایت‌پذیری محض توانستند اسطوره‌هایی را خلق کنند که امروز ما سر تعظیم در برابر آنان فرود می‌آوریم.

تابش افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی جزو تنهاترین رمزهای بقا و صلابت و صدور نظام اسلامی به دنیا است و این شهیدان بودند که با اهداء خون موجبات تثبیت نظام مقدس اسلامی را در تابلویی زیبا و قابل ارائه به دنیا ترسیم کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، تاکید کرد: هدف بزرگ ما از این گردهمایی تجدید بیعت با شهدا، امام شهدا و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است.

وی با تجلیل از نقش اصناف در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، افزود: همه شاهد بودند که بخش اول منویات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی با حضور گسترده آحاد مختلف جامعه در پای صندوق‌های رای حاصل شد.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید این ملت، اصناف و بسیجیان در پاسداشت و تحقق بخش دوم منویات مقام معظم رهبری که حماسه اقتصادی  است حضوری شایسته‌تر خواهند داشت.

یادواره شهدای اصناف استان بوشهر با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، کسبه، بازاریان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اصناف سراسر استان برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول