اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم:

درمانگاه جمعیت هلال احمر در سمیرم راه‌اندازی می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: به زودی درمانگاه جمعیت هلال احمر سمیرم در ساختمان سابق این جمعیت راه‌اندازی می‌شود.

درمانگاه جمعیت هلال احمر در سمیرم راه‌اندازی می‌شود

محمدعلی تاج‌دره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: ارائه خدمات داوطلبانه و تسکین آلام بشردوستانه از اهداف جمعیت هلال احمر است و این جمعیت همواره تلاش کرده

تا فارغ از هرگونه اقدامات نژادپرستانه با انجام فعالیت‌های بشردوستانه در راستای حمایت از حقوق بشر به خوبی عمل کند.

وی راه‌اندازی درمانگاه را از خدمات جمعیت هلال احمر دانست و افزود: با پیگیری‌های مسئولان به‌ویژه نماینده شهرستان مجوز راه‌اندازی درمانگاه هلال احمر در این شهرستان صادر شد و در ادامه موافقت اصولی از دانشگاه علوم پزشکی نیز گرفته شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: با توجه به اینکه پیرو این موافقت اصولی ساختمان نیز باید مورد تائید کارشناسان قرار گیرد نقشه ساختمان درمانگاه به استان ارائه شده و منتظر حضور کارشناسان برای تائید آن هستیم.

وی با بیان اینکه ساختمان سابق جمعیت هلال احمر برای راه‌اندازی این درمانگاه در شهرستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در صورت تائید نهائی ساختمان تجهیزات درمانگاه نیز درخواست و تامین می‌شود.

تاج‌دره خاطرنشان کرد: با تاسیس و فعالیت درمانگاه جمعیت هلال احمر سمیرم و با توجه به اینکه این درمانگاه در محدوده شهر است  بخش زیادی از نیازهای درمانی و پزشکی مردم شهرستان برطرف می‌شود.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول