اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم سال 92

گردهمایی بزرگ مداحان چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری گفت در نیمه دوم سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دوره‌های آموزشی و گردهمایی مختلف با حضور اساتید و شخصیت‌های مطرح در سطح استان برگزار می‎شود.

گردهمایی بزرگ مداحان چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله کیانی  پیش ازظهر امروز در جمع مداحان این استان، اظهار کرد: جامعه مداحان، قشر تاثیر گذار و دارای مخاطب، افسران جنگ نرم هستند.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند گاهی یک بیت شعر یک مداح تأثیرش از ساعت‌ها سخنرانی بیشتر است، گفت: مداحان در طول سال با تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم در ارتباط هستند لذا می‌توانند نقش بسیار مهمی در بالا بردن سطح معرفتی مخاطبین داشته باشند.

کیانی ادامه داد: با توجه به بافت مذهبی استان این ظرفیت وجود دارد که هر خانواده یک مداح داشته باشد و با استفاده از اشعار شعرای آیینی و ولایی فضای معنوی جامعه را افزایش داد.

مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آسیب شناسی حوزه مداحان و هیئات مذهبی در استان یک ضرورت است که می‌توان با همفکری و با برنامه ریزی نسبت به رفع آن‎ها اقدام کرد.

وی در ادامه از مسئولین مداحان نواحی خواست تا علاوه بر برقراری ارتباط با کانون مداحان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها نسبت به جمع‌آوری اطلاعات مداحان و مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی اقدام و از مداحان برای عضویت در بسیج مداحان دعوت به عمل آورند و اطلاعات مربوطه را در سامانه بسیج ثبت کنند.

کیانی با تأکید بر نقش موثر مداحان در مباحث تربیتی، گفت: وقتی مداح می‎تواند اثرگذار باشد خود نسبت به آنچه می‌گویند عالم و عامل باشد.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دوره‌های آموزشی و گردهمایی مختلف با حضور اساتید و شخصیت‌های مطرح در سطح استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول