اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی:

مشکل دپوی 2 میلیون تنی ذغال باطله در سوادکوه برطرف شد

مدیر عامل شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی گفت: مشکلات زیست محیطی و مالی دپوی 2 میلیون تنی ذغال باطله در سایت انجیر تنگه برطرف شد.

مشکل دپوی 2 میلیون تنی ذغال باطله در سوادکوه برطرف شد

نورالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه به پیگیری‌های انجام شده با شرکت کک‌سازی شمال برای دریافت مطالبات از محل فروش معدت گلیران و ادامه پیگیری شکایت این شرکت اشاره کرد.

وی تصریح کرد: پرونده فروش زمین‌ها و سایت اداری کیاسر که در سال 1383 به فروش رسیده بود مورد شکایت منابع طبیعی قرار گرفته بود.

این مسئول ادامه داد: رای اولیه به نفع منابع طبیعی صادر شد که با اعتراض و پیگیری‌های انجام شده حکم تجدید نظر نهایی به نفع شرکت البرز مرکزی صادر و این شرکت از پرداخت مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال رهایی یافت.

مدیر عامل شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی، به حل مشکل دپوی 2 میلیون تنی ذغال باطله در سایت انجیر تنگه و مشکلات زیست محیطی و پرداخت جریمه سالانه 2 میلیارد ریال بابت آلایندگی زیست محیطی اشاره کرد.

وی افزود: برای فروش ذغال باطله دپو شده و تبدیل به محصولات جدید به عقد قرارداد برای ایجاد یک کارخانه جدید با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی با اشتغالزایی 30 نفر اقدام کرده‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با حل مشکل دپوی زغال باطله و قرارداد جدید برای استفاده از آن شاهد صرفه‌جویی 100 میلیارد ریال منابع مالی و حل مشکل زیست محیطی شده‌ایم.

موسوی به بیان اقدامات رفاهی مختلف این شرکت اشاره کرد و یادآور شد: استقرار سیستم (OHSAS 18001,ISO 9001,ISO 14001)IMS موجب خرید و فروش بهتر محصولات شرکت و کنترل‌های داخلی لازم به لحاظ کمیت و کیفیت شده است.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول