اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت زغا‌ل‌سنگ البرز مرکزی:

فعالیت‌های شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی مطلوب ارزیابی شد

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی با حضور نمایندگان چند وزارتخانه و سازمان، گفت: فعالیت‌های شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی مطلوب ارزیابی شد.

فعالیت‌های شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی مطلوب ارزیابی شد

سید نورالله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اقدامات خود در مسیر اهداف شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی، گفت: با پرداخت اصل بدهی به اداره امور مالیاتی و تامین اجتماعی شاهد بخشودگی جرائم قابل توجه مالی شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی با بیان اینکه پرداخت اصل بدهی 13 میلیارد ریالی به اداره امور مالیاتی و 7 میلیارد ریالی به تامین اجتماعی پل سفید، افزود: پرداخت اصل بدهی به این دو اداره موجب بخشودگی جریمه 48 میلیارد ریالی اداره مالیاتی و 23 میلیارد ریالی تامین اجتماعی شده است.

وی به پیگیری مستمر برای فروش ذغال کنسانتره سایت انجیر تنکه که از سال‌ها قبل انباشت شده بود، اشاره و خاطرنشان کرد: انباشت ذغال کنسانتره سایت انجیر تنکه علاوه بر مشکلات زیست محیطی و کاهش کیفیت و احتمال خودسوزی موجب دغدغه‌های روحی و روانی پرسنل نیز شده بود.

موسوی به برگزاری جلسات متعدد با شرکت ذوب آهن اصفهان و کک‌سازی زرند کرمان اشاره و یادآوری کرد: با حمل و فروش ماهیانه 10 هزار تن ذغال کنسانتره شاهد افزایش بی‌سابقه فروش زغال در پنج ماه اول سال 92 بوده‌ایم.

مدیر عامل شرکت زغال‌سنگ‌ البرز مرکزی به تامین نقدینگی برای افزایش تولید ذغال سنگ کنسانتره و پرداخت به موقع صورت وضعیت‌ها اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های لازم مجوز لازم برای افزایش نزدیک به 19 درصدی خرید از فروشندگان زغال به ویژه شرکت سامان انجام شده است.

وی افزود: ادامه فرایند تولید و حفظ اشتغال یک‌هزار و 200 نفر از پرسنل شرکت سامان و تزریق 12 میلیارد ریال به این شرکت از نتایج دریافت مجوز خرید از فروشندگان زغال بوده است.

این مدیر صنعتی با اشاره به اینکه برای نخستین بار صورت‌های مالی شرکت بدون هرگونه بند حسابرسی بوده است، خاطر نشان کرد: عملیات‌های شرکت البرز مرکزی پس از گزارش بازرس قانونی در مجمع عمومی شرکت البرز مرکزی که با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصادی و دارایی و وزارت دادگستری و نمایندگان سازمان خصوصی‌سازی در خرداد سال جاری مطلوب ارزیابی شد.

انتهای پیام/86015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول