اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

این حواشی در تمام دنیا وجود دارد

بوناچیچ: به دعوای جواهری و ابرقویی‌نژاد اهمیتی نمی‌دهم/ شرایط نامتعارفی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای من زمین فوتبال مهم است و به دعوای جواهری و ابرقویی‌نژاد اهمیتی نمی‌دهم.

بوناچیچ: به دعوای جواهری و ابرقویی‌نژاد اهمیتی نمی‌دهم/ شرایط نامتعارفی داشتیم

لوکا بوناچیچ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شرایط نامتعارفی را برای آماده‌سازی تیم پیش از آغاز فصل داشتیم که تیم‌های دیگر با این مشکلات مواجه نبودند.

وی با بیان اینکه هنوز هم با این مشکلات ابتدای فصل دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، افزود: روی نقاط ضعفی که داریم تمرین می‌کنیم، اما تنها یک سری از این نواقص تیم را می‌توانیم حل کنیم و در مورد شادابی تیم تا نیم‌فصل نخست کار بسیاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بازی‌های بسیاری در این فصل وجود داشته که برتر از حریف بوده‌ایم، اما نتیجه نگرفته‌ایم و فوتبال همین است، یک روز هم ممکن است تیم حریف از ما برتر باشد و ما نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر نفت تهران افزود: تیم تهرانی تیم بسیار پرقدرت و خوبی بود و به این دلیل که در دقایق پایانی بازی رو به توپ‌های هوایی آورده بودند تیم ما از لحاظ بدنی دچار افت شد، اما خوشحالم که در نهایت توانستیم با یک گل برتری برابر این تیم به پیروزی برسیم.

بوناچیچ تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین نکته‌ای که برای ما اهمیت داشت این بود که توانستیم دو بازی خود برابر تیم‌های ملوان و نفت تهران را با پیروزی پشت سر بگذاریم و خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم که همین موضوع موجب می‌شود تیم از لحاظ انگیزشی شرایط خوبی پیدا کند.

وی در مورد حواشی به وجود آمده در مورد رئیس هیئت فوتبال اصفهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان و اینکه نظرتان در این خصوص چیست؟ تأکید کرد: این مسائل کمابیش در تمام کشورهای دنیا وجود دارد، اما نکته‌ای که برای من اهمیت دارد زمین و فوتبال است و به این‌گونه مسائل اهمیتی نمی‌دهم.

انتهای پیام/63020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول