اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورود کفاشیان به ماجرای لغو دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

دیدار ذوب‌آهن با ملوان طبق برنامه برگزار می‌شود

طبق تأکید رئیس فدراسیون فوتبال و اعلام دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر طبق برنامه برگزار می‌شود.

دیدار ذوب‌آهن با ملوان طبق برنامه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از تعیین سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان این استان، فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سرپرست معرفی شده را به رسمیت نشناخته و علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد همچنان ریاست این هیئت فوتبال را بر عهده دارد.

در پی اعلام فدراسیون مبنی بر به رسمیت نشناختن سرپرستی مرتضی لاچیانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از لغو احتمالی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال خبر داد.

محمد جواهری اعلام کرده به دلیل اینکه نمایندگان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بازی را برگزار می‌کنند، درصورت عدم همکاری نمایندگان فدراسیون، این بازی لغو می‌شود، اما رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تحت هر شرایطی این دیدار برگزار می‌شود.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده که بازی ذوب‌آهن و نفت باید برگزار شود و بحثی هم در آن نیست.

به اعتقاد کفاشیان؛ اختلاف هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان چیزی است که می‌توان در جلسات ساده برطرفش کرد.

از طرف دیگر با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال کادر فعلی هیئت فوتبال استان اصفهان را به رسمیت می‌شناسد، قرار است همانند گذشته برگزاری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران بر عهده ابرقویی‌نژاد و همکارانش در هیئت فوتبال باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر این نکته که به طور حتم بازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مسیر رفتن به ورزشگاه فولادشهر هستیم و طبق برنامه این دیدار برگزار خواهد شد.

به این ترتیب مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود نداشته و هواداران و اصحاب رسانه می‌توانند با خیال راحت برای تماشای این دیدار به ورزشگاه فولادشهر بروند.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول