اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخاب شهردار جدید

مدرس‌زاده شهردار کاشان باقی ماند

اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان رأی به ابقای سعید مدرس‌زاده شهردار فعلی کاشان تا انتخاب شهردار جدید دادند.

مدرس‌زاده شهردار کاشان باقی ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، بعد از نخستین جلسه اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان در فرمانداری ویژه این شهرستان منجر به انتخاب رئیس و نایب رئیس، خرانه‌دار و سه نفر منشی شورای اسلامی کاشان شد، اعضای شورای شهر کاشان در دومین جلسه امروز خود که در محل شورای اسلامی کاشان برگزار شد رأی به ابقای سعید مدرس‌زاده شهردار کاشان تا انتخاب شهردار جدید کاشان دادند.

نایب رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان عصر امروز در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بر اساس بند سه نامه 9 شهریور ماه جاری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان تا انتخاب شهردار جدید و انجام مراحل انتصاب، سعید مدرس‌زاده شهردار فعلی کاشان به کار خود ادامه می‌دهد.

علی رسول‌زاده با اشاره به اینکه شهردار جدید کاشان به زودی انتخاب و معرفی می‌شود بیان داشت: بر اساس مصوبات قانونی، انتخاب شهردار جدید حداکثر باید طی مدت سه ماه انجام و شهردار جدید حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری انتخاب و معرفی شود.

وی در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر کاشان را از معتمدان مردم این شهرستان دانست و افزود: اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان که موفق به دریافت رأی اعتماد مردم شدند، مردم شهرستان آنها را به صفات نیکو می‌شناسند و اعضای شورا نیز رفع مشکلات موجود و همچنین خدمت به مردم را از افتخارات خود می‌دانند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان مشکلات و تنش‌ها در شهرستان را اجتناب‌ناپذیر خواند و با اشاره به اینکه نباید از واقعیت‌ها فرار کرد گفت: استفاده از دستورات دینی و آیات و روایات و همچنین بهره‌گیری از تجارب اعضای شورای سوم در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های شورای شهر می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش رو را بردارد.

رسول‌زاده افزود: اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان براساس سوگندی که یاد کرده‌اند تمامی هم و غم و تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهر به کار می‌گیرند.

سیدمهدی ناظم رضوی، سید علی ثابت، علی هاشمی طاهری، مصطفی کردمیل، مجید شمس، سید رضا هاشمی، علی رسول‌زاده، مهدی مدنی، حسن الماسی، علیرضا عرب‌بیگی، جواد حاجی قدیری راوندی، علیرضا پورعسگری و حسین حیدریان یزدلی به عنوان 13نفر عضو اصلی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان فعالیت رسمی خود را از امروز آغاز کردند.

انتهای پیام/2406/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول