اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی اعضای شورای شهر

فانی رئیس شورای شهر مشگین‌شهر شد

رسول فانی با رأی حداکثری اعضای شورای شهر مشگین‌شهر سمت ریاست شورا را یکسال بر عهده دارد.

فانی رئیس شورای شهر مشگین‌شهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه‌ای که عصر امروز در ساختمان شورای اسلامی شهرستان مشگین‌شهر و با حضور تمامی شورای منتخب و نماینده ویژه فرماندار برگزار شد، رسول فانی در رقابت با عزیز محمدحسینی گوی سبقت را از وی ربوده و به جای ایشان که ریاست سومین دوره شورای اسلامی را بر عهده داشت بر مسند ریاست شورا تکیه زد.

در این انتخابات که به ریاست سنی جلسه اکبر تقی‌زاده برگزار شد، رسول فانی توانست با کسب شش رای موافق در مقابل دو رای موافق عزیز محمدحسینی، در اولین سال فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر، رئیس شورای شهر انتخاب شود.

در ادامه این جلسه رحیم فرجی به عنوان تنها ثبت‌نام‌کننده نایب رئیسی شورای اسلامی شهر با 9 رای موافق به مدت یکسال از سوی اعضای شورای شهر مشگین‌شهر به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در رقابتی نزدیک ما بین ایمانعلی ایمانی و ولی قاسمی، ایمانی توانست با کسب حداکثر آرا از سوی اعضای شورای شهر به عنوان منشی شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر انتخاب شود.

انتهای پیام/62009/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول