اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز کاری شورای اسلامی چهارم خوی:

شریف رئیس شورای شهر خوی شد

غلامعلی شریف در نخستین روز کاری شورای اسلامی چهارم خوی به عنوان رئیس شورای شهر خوی انتخاب شد.

شریف رئیس شورای شهر خوی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از خوی، ظهر امروز در نخستین نشست شورای اسلامی چهارم خوی که در سالن جلسات فرمانداری و با حضور فرماندار خوی برگزار شد، غلامحسین قره محمدلو به عنوان ریاست سنی شورا انتخاب و سپس، اعضای شورای شهر به ادای سوگند به قرآن کریم پرداختند.

بعد از رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه، طبق آرای ماخوذه از اعضای شورای شهر، غلامعلی شریف به عنوان ریاست شورای شهر خوی انتخاب گردید

برای ریاست شورای شهر خوی غلامعلی شریف و فتاح کبیری کاندیدا شده بودند که شریف توانست با هفت رای به ریاست شورای شهر خوی برسد.

در ادامه سجاد چهره آرا به عنوان نائب رئیس، عزیز زینالی ، منشی شورا ، غلامحسین قره محمدلو به عنوان خزانه‌دار و محمدرضا محبوبی به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان خوی انتخاب شدند.

شایان ذکر است شریف برای بار سوم به عضویت شورای شهر خوی درآمده و در دوره‌های قبل نیز ریاست شورای شهر خوی را نیز تجربه کرده و خدمات شایانی برای مردم و شهر خوی انجام داده است.

انتهای پیام/61001/ت10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول