اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری

ستاد گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی تشکیل شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تشکیل ستاد گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در این استان خبر داد.

ستاد گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان از اهمیت ویژه‌ای برخورد دار است و ضرورت دارد تا برنامه ریزی دقیق در راستای اجرای برنامه‌ها در خصوص سالگرد سفر معظم له به استان صورت پذیرد.  

وی با اشاره به اینکه معظم له در سفر به این استان موضوع ویژه سبک زندگی اسلامی را که امروزه از مسائل مهم فرهنگی به شمار می‌رود مطرح کردند، افزود: توجه به این  امر فصل جدیدی از حرکت‌ها و تلاش‌های فرهنگی را در استان رقم زد.

ثابت‌قدم‌وحید همچنین سفر مقام معظم رهبری به استان را پر خیر و برکت دانست و گفت: این سفر هم به لحاظ معنوی و هم مادی برکات زیادی برای استان خراسان شمالی به همراه داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برپایی نهمین نمایشگاه کتاب استان، برپایی نمایشگاه مطبوعات، چاپ کتاب منویات مقام معظم رهبری در سفر به استان، برگزاری شب شعر و ادب، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، طراحی و برگزاری مسابقه  پیامکی بهترین دلنوشته، رونمایی از کتاب، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع سفر معظم له به استان و برگزاری اختتامیه برنامه‌های اجرایی تحت عنوان «جشنواره فرهنگی، هنری داره یار میاد»  را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در سالگرد سفر ورود مقام معظم رهبری به استان برشمرد.

انتهای پیام/63002/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول