اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی انزلی خبر داد

افزایش 573 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از گمرک انزلی

مدیر جهاد کشاورزی انزلی از افزایش ریالی 573 درصدی صادرات محصولات کشاورزی به 11 کشور از طریق گمرک بندر انزلی در مرداد امسال خبر داد.

افزایش 573 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از گمرک انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، محمدرضا ملایی صبح امروز در جلسه جهاد کشاورزی این شهرستان با اشاره به وضعیت واردات از گمرک بندر انزلی اظهار کرد: در مرداد امسال مقدار 233 هزار و 184 متر مکعب چوب از روسیه وارد کشور شد.

وی واردات این مقدار چوب را از طریق گمرک انزلی ذکر کرد و افزود: در مدت مذکور 27 هزار و 27 تن گندم خوراکی نیز وارد کشور شده است.

این مسئول درباره وضعیت صادرات محصولات کشاورزی از گمرک انزلی تصریح کرد: در مدت مذکور مقدار دو میلیون و 176 هزار و 380 کیلوگرم انواع محصولات کشاورزی صادر شده است.

وی این محصولات را شامل چای، کشمش، حنا و پسته به ارزش در مجموع 103 هزار و 4 میلیارد ریال از طریق گمرک بندر انزلی ذکر کرد.

ملایی، این مقدار صادرات را به کشورهای روسیه، قزاقستان، هندوستان، فرانسه، آلمان، قرقیزستان، ترکیه، کنیا، هلند، مالزی و اندونزی عنوان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن 124.4 درصد و به لحاظ ریالی 573 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول