اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار آذربایجان غربی:

عملکرد دستگاه‌ها در هفته دولت عامل به چالش‌ کشیدن مدیران است

مشاور استاندار آذربایجان غربی مقایسه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در هفته دولت را عاملی در به چالش کشاندن مدیران این دستگاه‌ها برای ارائه عملکردی بهتر در آینده عنوان کرد.

عملکرد دستگاه‌ها در هفته دولت عامل به چالش‌ کشیدن مدیران است

مجتبی فوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت، می‌تواند بهانه خوبی برای به چالش کشیدن مدیران دستگاه‌های دولتی باشد.

وی افزود: طی نامه‌ای که در طول یک ماه گذشته از سوی استانداری آذربایجان غربی به دستگاه‌های اجرایی استان، مبنی بر ارائه پروژه‌های قابل افتتاح آن‌ها در هفته دولت ابلاغ شد، برخی از دستگاه‌ها بر عدم وجود پروژه‌ای قابل افتتاح در این هفته اذعان کردند.

فوقی یکی از این دستگاه‌ها را محیط زیست استان نام برد و تصریح کرد: البته ما مخالف ارائه پروژه‌های نیمه تمام، در حال بهره‌برداری و یا دارای نقص برای افتتاح هستیم، ولی در هر صورت از دستگاهی نظیر محیط زیست، با وجود مشکلات فراوان زیست محیطی در منطقه، انتظار نداشتیم پروژه‌ای را برای افتتاح معرفی نکند.

مشاور استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اداره کل ارشاد اسلامی،‌ ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی و حتی آب و فاضلاب از دیگر دستگاه‌های اجرایی هستند که با توجه به موقعیت عملکردی آن‌ها و نیازهایی که در استان به انجام فعالیت‌های متعدد در حوزه‌های مربوط به آن‌ها وجود دارد انتظار می‌رفت با دستی پر به استقبال هفته دولت بیایند.

فوقی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: البته در این میان لازم است جهاد کشاورزی را به سبب ارائه 290 پروژه اقتصادی، عمرانی و کشاورزی روستائی، با اعتباری افزون بر 539 میلیارد ریال به عنوان دستگاهی که هم به لحاظ تعداد پروژه‌ها و هم به لحاظ اعتبار اختصاص داده شده به آن‌ها بسیار خوب عمل کرده بود، به عنوان دستگاه فعال استان معرفی کرد.

مشاور استاندار آذربایجان غربی بر تأثیر روشن این پروژه‌های افتتاحی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها اشاره کرد و افزود: به طور مثال با افتتاح 290 پروژه جهادکشاورزی، برای 850 نفر اشتغال‌زایی شده است که می‌تواند به سهم خود تأثیر مثبت فزاینده‌ای بر ساماندهی مشکلات جوانان و خانواده‌های استان داشته باشد.

فوقی همچنین در ادامه از برخی شهرستان‌های استان نظیر بوکان و مهاباد به سبب ارائه به ترتیب 70 و 63 پروژه قابل افتتاح ابراز خرسندی کرد و گفت: در این میان ارائه تنها سه پروژه شاخص قابل افتتاح در پلدشت و یا پنج، شش و هفت پروژه در چایپاره، سردشت و شوط می‌تواند توجه مسئولان را به علل ارائه چنین عملکردهایی در شهرستان‌های محروم استان مرزی‌مان جلب کند تا شاید شاهد ارائه عملکردی بهتر از آنان در آینده شویم.

انتهای پیام/61006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول