اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طالقان:

اجرای طرح‌های آبرسانی در طالقان شتاب می‌گیرد

فرماندار شهرستان طالقان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و با اختصاص اعتبارات لازم اجرای طرح‌های آبرسانی در طالقان شتاب بیشتری می‌گیرد.

اجرای طرح‌های آبرسانی در طالقان شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ساسان دلاویز ظهر امروز در نشستی با مدیر آبفای روستایی استان البرز اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم در نقاط مختلف و به ویژه در روستاها از مهمترین وظایف مسئولان است.

وی ادامه داد: بهره‌مندی مردم در شهرها و به ویژه در روستاها از خدمات یکسان باید در رأس امور مسئولان قرار گیرد.

فرماندار طالقان گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در اولویت فرمانداری این شهرستان قرار گرفته است اجرای طرح‌های آبرسانی در حوزه روستایی است.

دلاویز تأکید کرد: در این راستا با تمهیدات اندیشیده شده و همچنین اختصاص اعتبارات لازم اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

در ادامه این نشست محمد سالاری مدیرعامل آبفای روستایی استان البرز نیز طی سخنانی گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی مشکل کمبود آب در روستاهای این شهرستان را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان طالقان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه آب است که می‌توانیم با مدیریت صحیح از این ظرفیت‌ها استفاده درست کنیم.

به گفته فرماندار طالقان در بودجه سال 92  بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی به طرح‌های آبرسانی روستایی اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/2302/ک20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول