اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی

استاندار ایلام آغاز به کار شوراهای شهر و روستا را تبریک گفت

محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار ایلام با صدور پیامی آغاز به کار شوراهای شهر و روستا را تبریک گفت.

استاندار ایلام آغاز به کار شوراهای شهر و روستا را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از پیام استاندار ایلام به مناسبت آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آمده است: شروع به کار شورای جدید را باید فرصت شمرد و قدر دانست چون شورا فرصت است و گرانقدر.

این پیام ادامه می‌دهد: تأکید به نقش مردم در اداره کشور از جمله نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا به حق از نقطه قوت‌های مسلم قانون اساسی جمهوری اسلامی است که همواره این مهم در کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری نیز منعکس شده است.

این پیام اضافه می‌کند: شکی نیست که حضور و مشارکت مردم پایه رشد و توسعه هر کشور است و سپردن مدیریت، اداره و هدایت امورات عمومی محلی، روستایی و شهری به نمایندگان مردم در قالب شوراها نشانگر بلوغ اجتماعی و سیاسی در سپهر عمومی و مردمی بودن نظام سیاسی و اعتماد در دولت – ملت است.

این پیام خاطرنشان می‌کند: البته نباید فراموش کرد آنچه که نهاد شورا را تقویت خواهد کرد تلاش برای کارآمد کردن آن است که وظیفه همگانی از جمله قوای سه گانه و به ویژه خود شورا است.

این پیام ادامه می‌دهد: توکل بر خداوند متعال، استفاده از عنصر تدبیر و عقلانیت، صداقت و شفافیت، تلاش شبانه روزی، کار جمعی و جلب مشارکت همه جانبه مردم، اجتناب از فردگرایی مفرط و خود محوری، ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی، احترام به رأی همکاران و تحمل شنیدن مواضع متفاوت و سعه صدر از جمله عوامل یاری‌گر و تضمین کننده توفیق خواهد بود.

این پیام اضافه می‌کند: ضمن عرض تبریک این آغاز خجسته به مردم با غیرت و با معرفت استان ایلام و همچنین به تمام عزیزانی که با کسب افتخار اعتماد مردم به عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا در آمده‌اند، از خداوند متعال توفیق همه شوراها و مدیران مرتبط را در خدمت به مردم تحت زعامت و هدایت مقام معظم رهبری مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2246/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول