اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای چهارم شهر زنجان:

شورای چهارم زنجان وضعیت پیچدیده‌تری از شورای گذشته دارد

عضو شورای چهارم شهر زنجان با اشاره به تضارب آرای موجود در شورای شهر چهارم زنجان گفت: شورای چهارم به لحاظ تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی از شوراهای گذشته پیچیده‌تر خواهد بود.

شورای چهارم زنجان وضعیت پیچدیده‌تری از شورای گذشته دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی ظهر امروز در جلسه‌ای که با عنوان تودیع اعضای سوم و معارفه اعضای چهارم شورای شهر زنجان برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه‌ها در جهان فعلی اظهار داشت: باید از امکانات رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف توسعه شهری استفاده کرد.

وی با اشاره به تضارب آرای موجود در شورای شهر چهارم زنجان افزود: شورا چهارم به لحاظ تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی از شوراهای گذشته پیچیده‌تر خواهد بود.

عضو شورای چهارم شهر زنجان مستمر بودن ارتباط با مردم و جذب پیشنهادات را از اهداف شورای چهارم اعلام و اضافه کرد: برقراری ارتباط با مردم به تصمیم‌گیری‌های توسعه شهری کمک می‌کند.

وی موفقیت شهرداری را نیازمند حمایت دانست و گفت: موفقیت شهرداری زنجان در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهر نیازمند حمایت جدی توسط اعضای شورا است.

امیدی با بیان اینکه موفقیت طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری زنجان نیازمند تامین مالی آنها است، اضافه کرد: اگر خواهان شهری آباد و توسعه یافته هستیم باید پیوندی بین اقتصاد و شهرداری ایجاد شود.

وی بر لزوم تلاش برای بهبود معیشت مردم در سطح شهر تاکید کرد و افزود: همه باید برای توانمندسازی شهروندان به لحاظ مالی تلاش کنند که بین توانمندی مردم و توسعه شهری رابطه مستقیم وجود دارد.

عضو شورای چهارم شهر زنجان با ضعیف برشمردن مدیریت شهری زنجان تصریح کرد: باید اعتراف کرد که مدیریت شهری زنجان در دهه 40 به سر می‌برد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهر زنجان به لحاظ زیست محیطی اضافه کرد: این شهر قابلیت تبدیل شدن به شهر سبز را دارد.

امیدی ورزش را یک مقوله فرا ارگانی دانست و گفت: باید به توسعه امکانات ورزشی شهر کمک شود.

انتهای پیام/73004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول