اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

دستگاه‏های اجرایی بر اساس سند چشم‏انداز توسعه به ارائه برنامه بپردازند

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه برنامه‏های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت از سوی دستگاه‏های اجرایی بر اساس سند چشم‏انداز 20 ساله کشور در جهت پیشبرد اهداف ترسیم شده شد.

دستگاه‏های اجرایی بر اساس سند چشم‏انداز توسعه به ارائه برنامه بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‏عباسی صبح امروز در نشستی با مسئولان شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، خواستار تشکیل کارگروه‏های فنی و تخصصی از سوی مسئولان دستگاه‏های تابعه دو شهرستان دماوند و فیروزکوه برای ارائه طرح‏ها و پروژه‏ها شد.

وی با اشاره به بودجه قابل توجه نفتی کشور در سال گذشته گفت: متأسفانه به دلیل ارائه نشدن طرح‏ها و پروژه‏ها، شهرستان دماوند از این بودجه بی‏نصیب ماند.

مشهدی‏عباسی تغییر سریع مدیران را یکی از آفات مدیریت در سطح شهرستان دماوند برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات موجود به این مسئله اساسی برمی‏گردد.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای متعدد ریاست جمهوری دولت‏های نهم و دهم به حوزه انتخابیه افزود: متأسفانه بهره‏برداری آن چنانی از این سفرها انجام نپذیرفت و بی‏بهره بودن شهرستان از حضور نماینده مجلس در یک سال و نیم گذشته بر مشکلات موجود افزود.

مشهدی‏عباسی در ادامه خواستار برنامه‏ریزی‏های کوتاه‌مدت و میان مدت نهادها و دستگاه‏های تابعه شهرستان و تعامل، همکاری و همدلی ارگان‏ها در جهت پیشبرد امور شهرستانی شد.

وی همچنین با اشاره به شور نمایندگان حوزه شرق استان تهران در مجلس شورای اسلامی و ملاقات با وزرا و ریاست جمهوری تأکید کرد: در این جلسات خواستار هرچه بهتر دیده شدن شهرستان و حوزه انتخابیه و مسائل و مشکلات مبتلا‌به آنها شده‏‏ایم.

انتهای پیام/2568/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول