اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

شوراها ضابطه را جایگزین رابطه کنند

امام جمعه رودسر گفت: شوراهای جدید در انجام خدمات به ضابطه‌ها به جای رابطه‌ها توجه کنند.

شوراها ضابطه را جایگزین رابطه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی ظهر امروز در مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شوراهای شهر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک عبادت دانست.

وی اظهار کرد: مسئولیت و مقام، امانتی است که به ما داده می‌شود و کسی برنده است که در کنار وجدان به مردم و نظام خدمت کند تا میزان رضایت‌مندی مردم بیشتر شود.

امام جمعه رودسر، با اشاره به اینکه شوراهای جدید باید مشکلات شهر را کارشناسی کنند، گفت: شوراها در کنار شهرداران در برطرف شدن مشکلات اهتمام ورزند.

این مسئول افزود: برای داشتن شهری آباد و ارائه خدمات بیشتر به مردم لازم است که شوراها رابطه‌ها را کنار بگذارند و به ضابطه‌ها اهتمام بیشتری ورزند.

وی منتخبان شوراها را نمایندگان مردم دانست و تصریح کرد: شوراهای جدید باید دقت کنند اگر شهرداران قبلی خوب عمل کرده‌اند، در مقام و پست خود باقی بمانند و در غیر این صورت فردی اکمل‌تر و مطلوب‌تر را به عنوان شهردار جدید برای عمران و آبادانی شهر انتخاب کنند.

به گزارش فارس، در مراسم تحلیف اعضای منتخب شوراها پس از رأی‌گیری رئیس، نایب رئیس، منشی،سخنگو و خزانه‌دار انتخاب شدند.

طبق رأی‌گیری صورت گرفته، اسماعیل صفری با چهار رأی، مرتضی علی‌عسگری با سه رأی، مهدی عبدالله‌زاده با پنج رأی، حسین ابراهیمی با پنج رأی و محمدهادی پورامیر با سه رأی به مدت یک سال به ترتیب به عنوان روسای شورای اسلامی شهرهای رودسر، کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و واجارگاه انتخاب شدند.

عزت‌الله ابوطالبی، مرتضی علی‌عسگری، محمدرضا یوسف‌زاده، علی امیدوار و داود حاتمی به مدت چهار سال به عنوان اعضای شورای اسلامی شهرستان رودسر در شهرهای مذکور انتخاب شدند.

انتهای پیام/84002/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول