اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس، رودهن، بومهن و آبعلی:

کشور در شرایط آزمون و خطا نیست / شوراها از اختلافات داخلی دور شوند

امام جمعه پردیس، رودهن، بومهن و آبعلی گفت: امروز کشور در شرایط آزمون و خطا نیست و شوراها باید از اختلافات داخلی دور شوند.

کشور در شرایط آزمون و خطا نیست / شوراها از اختلافات داخلی دور شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی صبح امروز در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی پیشین و جدید شهر و روستاهای شهرستان پردیس خطاب به اعضای شوراهای اسلامی بیان کرد: شوراها باید امین مردم باشند و مانع هرگونه خیانت در امانت شوند.

وی گفت: زیبنده نیست اعضای شوراهای شهر و روستا با اختلافات داخلی دچار مشکل شوند، بلکه باید با باور داشتن به کار جمعی در مدیریت شهری افراد صالح و باتجربه را به کار گیرند.

توسلی با بیان اینکه در شرایطی نیستیم که آزمون و خطا را تجربه کنیم، تأکید کرد: اعضای شوراها باید تمامی مشکلات و امور جاری را با جدیت و در عین حال دوستانه حل کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس نیز با بیان اینکه شورای شهر کانالی برای ارتباط مردم با شهرداری و نیروی انتظامی و در حقیقت زبان گویای مردم است، تصریح کرد: مدیریت شهری باید به گونه‏ای عمل کند که با افزایش زیرساخت‏های صحیح، مانع از افزایش بیشتر جمعیت شود.

ایرج بیگدلو همچنین خواستار تعامل هر چه بیشتر دستگاه مدیریت شهری با نهادهای خدمات‏رسان و سایر دستگاه‏ها شد.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید در همه دستگاه‏ها نماینده داشته و مراقب باشند تا مصالح شهر فدای اختلافات شخصی احتمالی بین آنان نشود.

انتهای پیام/2568/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول