اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کنگره شهدای طلاب و روحانی اصفهان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سعادت جامعه است

رئیس کنگره شهدای طلاب و روحانی اصفهان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سعادت جامعه و از عوامل پایداری انقلاب است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سعادت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، علی رئیسیان صبح امروز در مراسم یادواره شهدای طلاب و روحانی سمیرم عدم دلبستگی شهدا را به مسائل دنیوی از خصوصیات شهدا دانست و اظهار داشت: اکنون وظیفه داریم بر ادامه راه شهدا در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سعادت جامعه و از عوامل پایداری انقلاب است.

رئیس کنگره شهدای طلاب و روحانی اصفهان با بیان اینکه شهادت معامله با خداست، تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی ما مرهون خون شهداست و پاسداشت و نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی ما است.

این مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 10 شهید طلبه و روحانی سمیرم افزود: حضور طلاب و روحانی در طول تاریخ انقلاب اسلامی کم نظیر بوده و این نقش باید برای اقشار مختلف مردم به ویژه تببین شود.

رئیسیان اذعان داشت: طلاب و روحانیون شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع) و در واقع سفیران مکتب تشیع در جامعه هستند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش 400 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است و محمد تقی بشارت، جعفر رضایی ، قنبر امیری، علی تردست، ‌رجبعلی موسوی، حبیب‌الله صاعدی،‌ حسن نادری، غلامحسین نادری، عبدالنبی ایمانی و روح الله صابری از روحانیون و طلبه‌های شهرستان سمیرم هستند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول