اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم خبر داد

صدور 75 گواهی پایان دوره آموزشی امداد و نجات

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم از حضور 100 فراگیر در دوره‌های امداد و نجات هلال احمر این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون برای 75 داوطلب گواهینامه پایان دوره آموزشی امداد و نجات صادر شده است.

صدور 75 گواهی پایان دوره آموزشی امداد و نجات

محمدعلی تاج‌دره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از فعالیت سه پایگاه امداد و نجات سمیرم در دور دوم سفرهای تابستانه در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پایگاه امداد و نجات شهید قرقانی دولت قرین و نیز پایگاه‌های گردنه پشته و شهید رجائی بیده در حالت آماده باش هستند و خدمات امداد رسانی و بین شهری را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به وجود سه سد (قرقاچ، حنا و کمانه) و نیز حضور توریست به این شهرستان، راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات ساحلی را در این شهرستان ضروری دانست و افزود: پایگاه امداد و نجات ساحلی در صورت دریافت مجوز از آب منطقه‌ای فعالیت خود را با استقرار در «سد قره قاچ» آغاز می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم خاطرنشان کرد: این تیم امداد و نجات در قالب غواص، نجات‌گر و راننده آمبولانس است که شهرستان را پوشش می‌دهد.

این مسئول در ادامه از برگزاری دوره‌های امداد و نجات در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر سمیرم در راستای تحقق شعار «هر خانواده یک امدادگر» جمعیت هلال احمر و توانمند سازی جوانان در امداد و نجات در طول تابستان امسال اقدام به برگزاری پنج دوره امداد و کمکهای اولیه 35 ساعته نمود که استقبال جوانان از این کلاس‌ها بسیار چشمگیر بود.

تاج‌دره با بیان اینکه در پایان کلاس‌ها از داوطلبان آزمون گرفته می‌شود، اذعان داشت: تاکنون برای 75 داوطلب در 3 کلاس گواهینامه صادر شده است.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول