اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جاده قدیم قم ـ تهران

حرکت چراغ خاموش موتورسیکلت مرگ دو نفر را رقم زد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: براثر تصادف یک دستگاه کامیون با موتورسیکلتی فاقد چراغ در جاده قدیم قم ـ تهران در حال حرکت بود موجب شد دو راکب این وسیله نقلیه بر اثر جراحات وارده فوت کنند.

حرکت چراغ خاموش موتورسیکلت مرگ دو نفر را رقم زد

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با تبیین حوادث شاخص روز گذشته اظهار کرد: ساعت 20 در جاده قدیم قم ـ تهران یک دستگاه کامیون و موتورسیکلت با شدت با یکدیگر تصادف کردند.

وی افزود:‌ با توجه به اینکه سه نفر ترک موتورسیکلت نشسته بودند دو آقا حدود 25 و 30 ساله بر اثر شدت جراحات و صدمات وارده در دم فوت کردند و یک نفر دیگر که در وضعیت بدی بود به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با شرح این حادثه تصریح کرد: این موتورسیکلت فاقد هرگونه چراغی در تاریکی شب در حال حرکت بود که با کامیون برخورد کرد و این حادثه غم بار را رقم زد.

وی همچنین به حادثه بلوار پیامبر اعظم (ص) اشاره و ابراز داشت: بر اثر تصادف دو دستگاه موتور سیکلت با یکدیگر دو نفر به شدت مجروح شدند که وضعیت آنان بسیار وخیم گزارش شده است.

فراهانی حادثه محور جعفریه را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت سه نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام مسئول به واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده قنوات اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/78005/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول