اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم اتفاق افتاد

مصدومیت 10 نفر در تصادف بین سواری و وانت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری و وانت 10 نفر مصدوم شدند که هشت نفر آنان به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفته و دو نفر دیگر به مراکز درمانی اعزام شدند.

مصدومیت 10 نفر در تصادف بین سواری و وانت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث 24 ساعت گذشته اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک خودروی سواری در محور سلفچگان – دلیجان پنج نفر مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی همچنین از تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری خبر داد و بیان کرد:‌ این حادثه که در محور قم – کهک رخ داد سه مصدوم به دنبال داشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی حادثه اتوبان قم – تهران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل چهار نفر مصدوم شدند.

فراهانی با اشاره به خدمات‌رسانی مطلوب به حادثه دیدگان عنوان کرد: مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی به وقوع حادثه دیگری در بلوار پیامبر اعظم اشاره و ابراز کرد: بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری پنج نفر صدمه دیدند که در محل حادثه مورد درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی همچنین تصادف کامیون و عابر پیاده را مورد توجه قرار داد و گفت: این حادثه همزمان با حادثه بلوار پیامبر اعظم در جاده قدیم کاشان رخ داد که مرگ عابر پیاده را رقم زد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خویش به برخی حوادث شب گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: ساعت 22 شب گذشته بر اثر تصادف وانت و سواری 10 نفر مصدوم شدند که هشت نفر آنان در محل حادثه به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند و دو نفر دیگر نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی به حادثه ساعت 22 و 55 دقیقه در بلوار الغدیر اشاره و تصریح کرد: بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر پنج نفر مصدوم شده و به صورت سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/78005/ط30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول