اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش

بازاریان همانند دوران دفاع مقدس تمام توانشان را در جبهه اقتصادی بسیج کرده‌اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: بازاریان و کسبه همانند دوران دفاع مقدس تمام توانشان را بسیج کرده‌اند تا در جبهه اقتصادی ضمن کاهش مشکلات و نارسایی‌ها، قدرت واقعی‌شان رابه نمایش بگذارند.

بازاریان همانند دوران دفاع مقدس تمام توانشان را در جبهه اقتصادی بسیج کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، موسی اصغری صبح امروز در همایش بزرگداشت شهیدان طیب حاج رضایی و مهدی عراقی و روز بسیج اصناف با حضور فرماندار شهرستان، بسیجیان و اصناف در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش، نقش اصناف و بازاریان را در پیشبرد امر به معروف و نهی از منکر در فضای جامعه مهم دانست و اظهار داشت: باید بازاریان و اصناف به تکلیف خود در این راستا به شایستگی عمل کرده تا فضایی متناسب با شأن جامعه اسلامی داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش ادامه داد: کسبه و بازاریان باید با رعایت انصاف حقوق مشتری به خدمت به شهروندان مشغول باشند و اخلاق اسلامی، فرهنگی و انسانی را در تمام کارهای خود رعایت کنند.

وی با یادآوری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نگه داری شرایط مطلوب بازار از لحاظ اخلاقی، توزیع اجناس و شرایط معامله بر اساس فقه اسلامی را دیگر وظایف بازاریان مؤمن و بسیجی عنوان کرد.

اصغری خاطر نشان کرد: اصناف و بازاریان بسیجی لازم است تا نقش خود را در این حوزه به خوبی ایفا کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان برای آسیب رساندن به بخش اقتصادی بی اثر بماند.

این مسئول بیان کرد: بازاریان و کسبه همانند دوران دفاع مقدس تمام توانشان را بسیج کرده‌اند تا در جبهه اقتصادی ضمن کاهش مشکلات و نارسایی‌ها، قدرت واقعی‌شان رابه نمایش بگذارند.

فرماندار خاش نیز در این مراسم اظهار داشت: بازاریان و اصناف شهرستان خاش از منصف‌ترین بازار‌یان کشورمان هستند که با صبوری با مردم همنشینی کرده و با درک حال و روز آنها سعی می‌کنند از گرانفروشی پرهیز داشته باشند.

علیرضا شهرکی در ادامه از بازار به عنوان پایگاه محکم عقیدتی مذهبی مردم پس از مساجد نام برد و تصریح کرد: برهمین اساس است که حضرت امام خمینی (ره) از اصناف به عنوان بازوان ستبر نهضت انقلاب اسلامی ایران نام برده است.

فرماندار خاش با تاکید بر تقویت اقتصاد مقاومتی برای تحقق شعار حماسه اقتصادی یاد آور شد: اقتصاد مقاومتی بیشتر بر دوش اصناف است که باید آن را در جامعه ترویج دهند.

وی گفت: کسبه و بازاریان در راستای تقویت نظام اسلامی موثر و اثر گذار هستند و یکی از پایه‌های پیروزی انقلاب اسلامی بازاریان بودند اگر چه امام خمینی (ره) و یاران امام مبارز بودند اما بنیه مالی اینها از بازار تامین می‌شد.

انتهای پیام/75004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول