اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه خدمات نظام است

فرماندار بیجار با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه خدمات نظام است گفت: در این هفته خدمات یک ساله دولت مورد ارزیابی و در معرض دید مردم قرار می گیرد.

هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه خدمات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی ظهر امروز در دیدار مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با امام جمعه این شهر با تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت‌ فرصت ارج‌‌نهادن به مقام شهیدان رجایی و باهنر است و باید ویژگی‌های اخلاقی این دو شهید والامقام را الگو قرار دهیم.

وی بیان کرد: شهیدان رجایى و باهنر تشکیل‌دهندگان نخستین دولت ایران بعد از یک‌دست شدن جمهورى اسلامى ایران هستند که پس از خروج دولتمردان عصر حکومت موقت و دولت بنى‌صدر استقرار یافت؛ از این منظر دولت رجایى و باهنر آغاز عصر تازه جمهورى اسلامى به شمار می‌رود و شهادت آنها ضایعه‌اى است که دولت و مردم ایران هر سال به یاد آن در سوگ مى‌نشینند.

کریمی با بیان اینکه مسئولان باید با الگوگیری از این شهدای گرانقدر هفته دولت را فرصتی مغتنم دانسته گفت: علاوه بر بیان فعالیت‌های دستگاه مربوطه نسبت به ارزیابی عملکرد خویش در عرصه خدمت‌رسانی به مردم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا خدمات دولت طی یک سال گذشته در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف عرضه شود و مردم از میزان خدمات‌دهی دولتمردان در سطح جامعه آگاه شوند.

فرماندار بیجار با بیان اینکه تا آخر هفته دولت 74 پروژه با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد ریال افتتاح می‌شود تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها نیازمند همراهی مسئولان و مدیران بودیم که به حق مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیجار در این راستا از هیچ تلاشی فروگزار نکردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شهرستان بیجار  مدیران از توان مدیریتی خوبی  برخوردار هستند افزود: با توجه به اینکه فضای کار و تلاش در شهرستا بالاست اما کافی نیست و باید در این خصوص با تلاش و کوشش بیشتری پیش روند.

وی افزود: حضور امام جمعه محترم بیجار نیز در تمامی عرصه‌ها و مناسبات موجب دلگرمی ما مسئولان و مدیران خواهد شد.

کریمی متذکر شد: در سال 92 که مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است برای پیشبرد اهداف نظام تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم.

فرماندار بیجار ابراز امیدواری کرد که مسئولان شهرستان در راستای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و در این راستا نیازمند راهنمایی امام جمعه فهیم بیجار هستیم.

کریمی در پایان بار دیگر از همراهی و همدلی تمامی مسئولان شهرستان بیجار در هفته دولت و تمامی عرصه‌ها و مناسبات قدردانی کرد.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول