اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد آذربایجان غربی:

بیش از 9 هزار یتیم آذربایجان غربی زیر چتر حمایتی 16000 حامی قرار دارند

معاون سلامت و حمایت از خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از وجود پرونده برای بیش از 9 هزار و 740 یتیم در کمیته امداد استان خبر داد و گفت: این تعداد یتیم زیر چتر حمایت بیش از 16 هزار حامی قرار دارند.

بیش از 9 هزار یتیم آذربایجان غربی زیر چتر حمایتی 16000 حامی قرار دارند

 ابراهیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به آیات و روایات متعدد در راستای توجه به یتیمان و کمک به رفع نیازهای آنان، طرح «اکرام ایتام» همواره به عنوان یکی از طرح‌های موفق و مورد تأکید کمیته امداد آذربایجان غربی بوده است.

وی در این راستا از وجود 7 هزار و 500 یتیم زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در طول سال گذشته خبر داد و افزود: با حمایت‌های کمیته امداد استان، برای این تعداد یتیم حامی‌یابی صورت گرفت که در نهایت 16 هزار و 500 حامی برای تأمین نیازهای مادی و معنوی این یتیمان اعلام آمادگی کرده و یتیمان را زیر پوشش حمایت‌های خود گرفتند.

جعفری همچنین کل مبلغ پرداختی حامیان به ایتام دارای پرونده مددجویی در کمیته‌های امداد استان را در طول سال گذشته رقمی افزون بر 45 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تا پایان سه ماه نخست سال‌جاری تعداد کل ایتام زیر پوشش کمیته امداد استان به 7 هزار و 480 یتیم رسید.

معاون سلامت و حمایت از خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اعلام این مطلب افزود: در این مدت تعداد کل حامیان و خیرانی که برای کمک به این یتیمان اعلام آمادگی کردند، 14 هزار و 509 حامی بود که در نهایت با پرداخت 4 میلیارد ریال، توانستند در راستای حمایت از یتیمان نیازمند و رفع بخشی از نیازهای آنان اقدامات مثبتی انجام دهند.

جعفری با اشاره به پررنگ شدن طرح اکرام ایتام در طول ماه رمضان، تصریح کرد: در این مدت بیش از 2 هزار و 400 حامی جدید به جمع خیران استانی افزوده شد، به طوری که هم اکنون بیش از 9 هزار و 740 یتیم استان زیر چتر حمایتی 16 هزار حامی قرار دارند.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول