اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب خبر داد

پذیرش مقطع دکتری در رشته شیمی دانشگاه پیام نور میاندوآب

رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب گفت: از سال 93 مقطع دکتری در رشته شیمی دانشگاه پیام نور میاندوآب پذیرش می‌شود.

پذیرش مقطع دکتری در رشته شیمی دانشگاه پیام نور میاندوآب

حسین حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: با توجه به آئین‌نامه‌های موجود، امکان ایجاد مقطع دکتری در یک دانشگاه وجود سه سال سابقه در مقطع کارشناسی ارشد هست که امسال سومین سال مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی دانشگاه پیام نور میاندوآب است.

وی گفت: دانشگاه پیام نور میاندوآب از سال 69 با سه رشته تحصیلی آغاز به فعالیت کرد که در حال حاضر این تعداد به 45 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و سه رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد رسیده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از نیم سال دوم 93-92 دو رشته شیمی با گرایش تجزیه و جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی با گرایش عشایری به جمع رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خواهد پیوست و رشته‌های ارشد این دانشگاه به پنج مورد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به امکانات و استعداد دانشگاه امکان ایجاد مقطع دکتری در این دانشگاه وجود دارد که از سال آینده برای ایجاد آن اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: از آغاز فعالیت این دانشگاه حدود چهار هزار و 500 دانشجو در 38 رشته تحصیلی فارغ‌التحصیل شده‌اند که در حال حاضر تعداد چهار هزار دانشجوی فعال در مرکز میاندوآب مشغول به تحصیل هستند.

حسین‌زاده تصریح کرد: با توجه به حضور 14 عضو هیئت علمی کارآمد و 210 عضو مدعو که به تدریس مشغول هستند و با توجه به فعالیت انجمن‌های علمی و کانون‌های دانشجویی حدود پنج نشریه و خبرنامه دانشجویی به چاپ می‌رسد که در صدد هستیم خدمات شایسته و بیشترین بهره علمی و فرهنگی را به دانشجویان ارائه دهیم.

انتهای پیام/61009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول