اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر چرام:

شورای شهر چرام موفق‌ترین شورا در کهگیلویه و بویراحمد بوده است

رئیس شورای شهر چرام با اشاره به اینکه شورای شهر چرام در طول این مدت جهت رفع کردن مشکلات شهر، حدود 404 مصوبه داشت، گفت: می‌توان گفت این شورا موفق‌ترین شورا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از جهت اجرای مصوبات بوده است.

شورای شهر چرام موفق‌ترین شورا در کهگیلویه و بویراحمد بوده است

کرم‌الله سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به این سخن امام راحل که « مسلمانی که به فکر گشایش امور مسلمانان نباشد، مسلمان واقعی نیست »، اظهار کرد: خدواند منان را سپاس‌گزاریم که در این دوره از شورا افتخار خدمت به ما را در گسترده‌ترین نهاد مدنی یعنی شورای اسلامی شهر نصیب کرد.

رئیس شورای شهر چرام در آخرین روز از مسئولیت خود عنوان کرد: شورای اسلامی شهر چرام از بدو ورود به شورا، در راستای وظایف قانونی خود در زمینه بررسی، شناخت کمبودها و نارسایی‌های شهر، با مد نظر قرار دادن نیازهای مردم، اطلاعات لازم را کسب کرده و با ارائه پیشنهادها به شهرداری و پیگیری‌های مختلف سعی در رفع مشکلات و نارسایی‌ها داشته است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر چرام با توجه به ضرورت و پتانسیل‌های مختلف شهر در جهت ارتقاء آن به شهرستان تلاش‌های زیاد و مکاتبات متعدد با فرمانداری، استانداری، نمایندگان مجلس، نهاد محترم ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری داشت، گفت: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا بتوانیم یک دوره 76 ماهه را در جهت خدمت‌گزاری به مردم فهیم و قدرشناس شهر چرام در شورای اسلامی شهر پشت سر بگذاریم.

این مسئول تصریح کرد: در طول این مدت که افتخار خدمت‌گزاری مردم را داشتیم از تمام توان، استعداد و خلاقیت خود استفاده کرده و از هیچ کوششی دریغ نداشته چرا که همیشه بر این باور بوده‌ایم که خدمت به خلق از بالاترین عبادات است.

سعیدی با اشاره به اینکه شورای شهر چرام در طول این مدت جهت مرتفع کردن معضلات و مشکلات شهر، حدود 253 جلسه و 404 مصوبه داشت، خاطرنشان کرد: می‌توان گفت این شورا موفق‌ترین شورا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از جهت اجرای مصوبات بوده است.

وی با یادآوری اینکه ما تمامی مسائل و مشکلات شهر را از نزدیک رسد می‌کردیم، مشکلات را اولویت‌بندی کرده و بودجه‌های عمرانی را متناسب با موقعیت تخصیص می‌دادیم، ابراز کرد: کارهای بسیار چشمگیری در این مدت انجام داده و زیرساخت‌های خوبی جهت برون رفت از عقب افتادگی و حرکت به سوی پیشرفت آماده کرده‌ایم.

رئیس شورای شهر چرام در ادامه با ذکر این فرمایش امام خمینی (ره) که « کارها را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند کار نشده است »، متذکر شد: ترمیم و توسعه فضاهای بلوار شهید دستغیب، بهشتی، مطهری، رجایی، امام علی (ع)، امام حسین(ع) و امام حسن (ع)، جدول‌گذاری خیابان‌ها و آسفالت آن‌ها از جمله فعالیت‌های شورای شهر چرام بوده است.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول