اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبادان:

نظارت انصراف داد / شیرازی همچنان شهردار آبادان

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: نظارت، یکی از دو کاندیدای تصدی پست شهرداری آبادان با ارسال پیامی از ارائه برنامه و حضور در این عرصه انصراف داد.

نظارت انصراف داد / شیرازی همچنان شهردار آبادان

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با انصراف کاندیدای دیگر شهرداری آبادان، از محمودرضا شیرازی، شهردار فعلی درخواست کردیم که برنامه‌های خود را به شورای اسلامی شهر آبادان ارائه دهد.

وی ادامه داد: در جلسه علنی روز گذشته شورا، رسانه‌ها حضور پررنگ و تأثیرگذاری داشتند که این امر نشان دهنده اهمیت مسائل و برنامه‌های کلان شهری آبادان برای مردم و شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: ثبت نام برای کاندیداتوری پست شهرداری آبادان آزاد بوده و این خبر را از چند روز پیش به رسانه‌ها داده بودیم.

بهشتی افزود: متأسفانه کاندیدای زیادی مراجعه نکردند و در نهایت شهردار فعلی آبادان تنها کاندید این شورا معرفی شد و روز گذشته نیز برنامه‌های خود را ارائه داد.

وی همچنین عنوان کرد: آبادان به واسطه سختی شرایط سیاسی کاندیدای زیادی را برای معرفی در این پست به خود نمی‌بیند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت دخالت‌های جریانات سیاسی و کارشکنی‌ها و فرافکنی‌ها جلوی پیشبرد اهداف شهری را گرفته و مانع اقدامات رو به رشد شورا و شهرداری آبادان شده و می‌شوند.

عضو دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: در این دوره با توجه به تجربیات دور سوم به طور قاطع از دخالت جریانات سیاسی در کار شورا و شهرداری آبادان جلوگیری خواهیم کرد و از نفوذ جریانات سیاسی اجتناب می‌کنیم.

بهشتی ادامه داد: د همین راستا از نظرات دوستان و اصحاب رسانه استفاده کافی را خواهیم برد و برای موفقیت شورا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

بهشتی، 12 شهریور ماه را روز آغاز به کار شورا خواند و عنوان کرد: شورا یک پارلمان محلی است و باید از نظرات کارشناسانه همه مردم آبادان استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان بیان کرد: تصمیم گرفتیم در دوره چهارم شورا جلسات را علنی برگزار کنیم که در آینده چگونگی برگزاری این جلسات را به سمع و نظر عموم می‌رسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصدد هستیم در این دوره از تمام محلات و مناطق آبادان به صورت حضوری بازدید کنیم و از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده و راه حلی برای آنان جویا باشیم.

 

انتهای پیام/72013/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول