اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش مقاومت مردم کردستان در قالب راهیان نور

ذباح: بی‌توجهی مسئولان ارشد اجرایی کردستان به راهیان نور جای سئوال دارد

مدیر راهیان نور گردشگری بسیج با اشاره به عدم اجرای تعهد دولت مبنی بر ایجاد زیرساخت‌های راهیان نور در کردستان گفت: بی‌توجهی مسئولان ارشد اجرایی کردستان به راهیان نور جای سئوال دارد.

ذباح: بی‌توجهی مسئولان ارشد اجرایی کردستان به راهیان نور جای سئوال دارد

مصطفی ذباح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: وقتی که بالاترین مرجع ولایت در دنیا کردستان را استانی فرهنگی نام می‌برند یعنی این‌که مولفه‌های فرهنگی در این استان وجود دارد و استانی با چنین شاخصه‌هایی نباید مورد بی‌توجهی مدیران اجرایی قرار گیرد.

وی راهیان نور را یک اقدام فرهنگی تاثیرگذار در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان خواند و افزود: وقتی اقدامی با این تاثیرگذاری در استانی فرهنگی انجام می‌شود باید مسئولان بستر آن را تسهیل کنند نه این‌که نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.

به گفته مدیر راهیان نور سپاه و بسیج کشور، همانگونه که استانداران خوزستان و کرمانشاه اختیار هزینه برای راهیان نور را دارند، قطعاً استاندار کردستان هم مختار است در این زمینه هزینه کند که رسانه‌ها به عنوان نماینده مردم و قشر مطالبه‌گر باید این مسائل را پیگیری کنند.

ذباح یادآور شد: استاندار کرمانشاه هم برای داخل استان و هم برای زائران راهیان نور از دیگر استان‌های کشور محل اسکان ایجاد کرده است آنوقت یادمان والفجر 4 با آن همه عظمت با سه و یا چهار سنگر مورد بازدید راهیان نور قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سپاه تمامی امکانات خود را به میدان آورده و هر آنچه را در این زمینه ماموریت دارد به طور کامل انجام داده است اما ایجاد زیرساخت‌های دسترسی به یادمان‌ها و ایجاد یادمان‌ها وظیفه مسئولان اجرایی استان است که باید در این راستا همت کنند.

ذباح افزود: راهیان نور ارائه خدمات فرهنگی به مردم است، مشق شهدا و انتقال ایثارگری به جامعه نسل جوان و نوجوان است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که نباید با بی‌مهری مواجه شود.

مدیر راهیان نور سپاه و بسیج کشور در پایان از نمایش مقاومت مردم کردستان در دفاع از ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب خبر داد و گفت: این موضوع توسط ستاد راهیان نور انجام شده و در استان به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/79002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول