اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 وزن

برترین جودوکاران جوان قم معرفی شدند

برترین‌های اوزان مختلف پیکارهای انتخابی جودو استان قم به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی هیئت جودو قم برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور معرفی شدند.

برترین جودوکاران جوان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جودوکاران شرکت کننده در پیکارهای رده سنی جوانان انتخابی و قهرمانی جودو استان قم در سالن ورزشی کانون بسیج قم در اوزان منهای 60، 66، 73، 81، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد کاسه‌ساز از باشگاه استاد حسین‌زاده قم با غلبه بر محمد ذوقی نویدی در دیدار نهایی موفق به کسب سکوی نخست و مقام قهرمانی شد و بدین ترتیب نویدی در جایگاه دوم ایستاد به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

در وزن منهای 66 کیلوگرم عنوان نخست و مقام قهرمانی به سجاد بیرانوند از باشگاه استاد حسین‌زاده رسید در حالی که در وزن منهای 73 کیلوگرم دیدار نهایی را محمدمهدی باقری و محمدصادق حق گویان برگزار کردند و در نهایت این باقری توانست حریف را شکست داده و قهرمان شود، در حالی که در این وزن حق گویان از باشگاه استاد معتضدی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و عنوان سوم به محمدحسین قاسمی سورکی به دیگر نماینده باشگاه استاد معتضدی رسید.

در وزن منهای 81 کیلوگرم مسابقات انتخابی جودو رده سنی جوانان قم جدال پایانی بر سر کسب عنوان قهرمانی بین وحید حیدریان از باشگاه استاد حسین زاده و علیرضا جباربیگی از باشگاه استاد معتضدی برگزار شد که قهرمانی به حیدریان رسید، ضمن اینکه در این وزن حسین شهناززاده از باشگاه استاد باقری سوم شد.

در حالی که رقابت‌های وزن منهای 90 کیلوگرم برگزار نشد، در وزن منهای 100 کیلوگرم مهدی بختیاری‌زاده از باشگاه استاد حسین‌زاده در دیدار نهایی موفق به شکست محسن حیدری از باشگاه استاد متقی شد و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

اما در وزن به اضافه 100 کیلوگرم مسابقات انتخابی جودو جوانان قم مهدی رضایی از باشگاه استاد معتضدی با غلبه بر محمدحسین فکری جودوکار شرکت کننده از باشگاه استاد فرج اللهی عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد تا پرونده این پیکارها در بخش انفرادی بسته شود.

در پایان این مسابقات که در سالن جودو کانون بسیج به منظور انتخاب نفرات برتر رده سنی جوانان در اوزان مختلف مسابقاتی برگزار شد، در رده بندی تیمی نیز تیم استاد حسین زاده با کسب چهار مدال طلا در جایگاه نخست ایستاد و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

تیم استاد متعضدی با کسب یک طلا، دو نقره و یک برنز نایب قهرمان شد، تیم استاد باقری با کسب یک طلا و یک برنز به مقام سوم دست یافت، تیم استاد فرج اللهی با کسب دو نقره چهارم شد، تیم استاد متقی با کسب یک نشان نقره در مکان پنجم ایستاد و نفرات برتر به اردوی تیم جوانان استان قم دعوت شدند.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول