اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

مستکبران در باتلاق جنایات خود غرق خواهند شد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: استکبار جهانی کف روی آبی هستند که بعد از مدتی در باتلاقی که از جنایات و فساد ایجاد کردند، غرق می‌شوند.

مستکبران در باتلاق جنایات خود غرق خواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم یادواره شهدای کوی جوادیه همدان با بیان اینکه شهدا در عرصه‌های وحدت ملی، منافع ملی و امنیت ملی در کشور موثر بودند اظهار داشت: از قبول قطعنامه 598 تاکنون 24 سال سپری شده و در این مدت 6 جنگ علیه کشورهای اسلامی طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: هفتمین جنگ هم در سوریه در حال انجام است و در تمام این هفت جنگ هدف استکبار جهانی ایران اسلامی بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه شهدا نظام اسلامی را بیمه کردند، افزود: نخستین جنگ بعد از پذیرش قطعنامه 598 طراحی حمله عراق به کویت توسط آمریکا بود.

آمریکا به صدام چراغ سیز حمله به کویت را داد

وی اضافه کرد: در حمله عراق به کویت اول به صدام چراغ سبز نشان دادند و بعد بلافاصله با بسیج کشورهای عضو ناتو علیه صدام شاهد حضور یکپارچه کشورهای غربی در منطقه حساس و استراتژیک خلیج فارس و غرب آسیا بودیم.

ابوحمزه در ادامه به جنگ هشت ساله علیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: در جنگ هشت ساله همه کشورهای استکباری عضو ناتو به رهبری آمریکا و کشورهای عضو پیمان ورشو با محوریت شوروی و صهیونیست‌ها تمام امکانات، تجهیزات، طراحی، بودجه مالی و حتی نیرو در اختیار عراق گذاشتند تا علیه ایران اسلامی اقدام کند.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بشر و در واقع کل دنیا برای پشتیبانی از صدام بسیج شدند.

عراق در جنگ با ایران 500 هزار کشته داد

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه با بیان اینکه در جنگ هشت ساله عراق بیش از 500 هزار کشته و یک میلیون نفر مجروح داشت تصریح کرد: در این جنگ عراق صدها تانک، نفربر، هواپیما، بالگرد و سلاح‌های خود را از دست داد.

وی اذعان کرد: در دفاع مقدس ایران 240 هزار شهید، 320 هزار مجروح، 110 هزار جانباز و 40 هزار آزاده برای دفاع از اسلام در برابر استکبار جهانی تقدیم کرد.

ابوحمزه جنگ ایران و عراق را تقابل جمهوری اسلامی با کل استکبار جهانی دانست و گفت: جنگ ما با عراق در سوم خرداد سال 61 بعد از آزادی خرمشهر به اتمام رسید و از این تاریخ تا سال 67 به مدت 6 سال ایران با کل دنیای استکباری جنگید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم عراق عروسکی در دست آمریکا و شوروی بود و هیچ اختیاری از خود نداشت و در برابر آنها کاری نمی‌توانست بکند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه با بیان اینکه در دفاع مقدس، ایران از 35 کشور دنیا اسیر گرفته بود ابراز داشت: در طول هشت سال جنگ همه به عراق کمک کردند و حتی در برخی از عملیات‌ها آمریکا مستقیم وارد جنگ شد.

وی گفت: آمریکا به بهانه اینکه عراق سلاح کشتار جمعی دارد به این کشور حمله کرد.

آمریکا با ادعای ارائه خدمات به افغانستان حمله کرد

ابوحمزه تصریح کرد: آمریکا با انفجار در برج‌های کذایی در نیویورک در سال 2000 یک سال بعد بهانه دستگیری بن لادن و مجازات طالبان به افغانستان حمله و هدف خود از جنگ در افغانستان را ارائه خدمات به افغانستان اعلام کرد.

وی ادامه داد: قبل از ورود آمریکا به افغانستان در این کشور فقط 210 تن مواد مخدر تولید می‌شد اما این رقم امروز به 11 هزار تن افزایش یافته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: آمریکا برای تأمین منافع ملی خود از سه حربه مواد‌مخدر، سلاح‌های کشتار جمعی و هالیوود علیه نظام اسلامی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: حجم گسترده مواد مخدری که به ترکیه و اروپا ترانزیت می‌شود و همین طور پخش فیلم‌های مبتذل در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای همه به خاطر از بین بردن فکر و اندیشه مردم است.

ابوحمزه آمریکا برای فروش تسلیحات نظامی خود در منطقه حضور دارد ابراز داشت: کشورهایی چون عربستان، امارات، قطر و ترکیه با فروش نفت به ازای درآمد سلاح دریافت می‌کنند.

عربستان هزینه مالی جنگ 33 روزه را برای اسرائیل تأمین کرد

وی به جنگ 33 روزه علیه لبنان اشاره کرد و بیان داشت: این جنگ با طراحی اسرائیل که چهارمین ارتش مجهز و آموزش‌دیده جهان را دارد طراحی و با پشتیابنی آمریکا اجرا شد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: هزینه‌های مالی جنگ 33 روزه را عربستان تأمین کرد و در این جنگ هدف غرب ابتدا حزب‌الله و بعد لبنان، سوریه و ایران بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان طراحی جنگ‌های آمریکا علیه جهان اسلام را مربوط به دوره فروپاشی شوروی در سال 1991 دانست و گفت: آمریکا بعد از فروپاشی شوروی یکه‌تاز دنیا شد و می‌خواست که همه دنیا زیر سلطه نظام لیبرال دموکراسی غرب قرار گیرند.

وی با بیان اینکه جنگ 33 روزه قرار بود ظرف یک هفته حزب الله را نابود کند تصریح کرد: کل نیروهای محوری حزب‌الله در این جنگ 5 هزار نفر بود که اسرائیل را شکست دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه به جنگ‌های پنجم و ششم اشاره کرد و ابراز داشت: جنگ 22 روزه و هشت روزه در باریکه غزه رخ داد که در این جنگ نیز اسرائیل شکست خورد و جنگ هفتم در سوریه اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در طول 34 سال گذشته مردم ایران با توکل به خدا در برابر دشمنان ایستادگی کردند گفت: اسرائیل، امریکا و انگلیس و همه استکبار کف روی آب هستند و بعد از مدتی در باتلاقی که از جنایات و فساد ایجاد کردند غرق می‌شوند.

ابوحمزه تصریح کرد: مسلمانان و ملت‌ها امتحان می‌شوند و همه این توفیقات به برکت خون شهدا حاصل شده است.

توفیقات نظام اسلامی به برکت خون شهدا و توکل به خدا است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در چهار طرف ایران جنگ و ناامنی است ابراز داشت: در ایران اسلامی به برکت خون شهدا امنیت کامل برقرار است و نظام اسلامی بعد از دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف علمی مانند انرژی هسته‌ای، رادیودارو، نانوتکنولوژی، مهندسی، پزشکی و همه خلاقیت‌ها منافع ملی را به برکت خون شهدا تأمین کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: هر خیر و برکتی در بین مسلمانان و مستضعفان جهان به برکت خون شهدا، امات و استقامت مردم ایران و خانواده شهدا است.

وی در ادامه با خطاب به خانواده شهدا گفت: قدر خود را بدانید چون خدا از بین همه شما را انتخاب کرده و خود شهدا نیز انتخاب شده بودند.

ابوحمزه در ادامه با بیان اینکه ما به یادواره شهدا نیاز داریم ابراز داشت: شهدا به یادواره نیاز ندارند و کمی در مورد چگونگی رضایت شهدا از ما تفکر کنیم.

وی در پایان گفت: فرزندان خود را در راستای اهداف شهدا تربیت و در یادواره شهدا این بزرگان تاریخ‌ساز را تحلیل کنیم.

انتهای پیام/89019/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول