اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مدیریت در مراکز علمی مستلزم بهره‌مندی از خردجمعی است

استاندار اصفهان گفت: استفاده از خرد جمعی و دیدگاه‌های صاحبنظران به منظور مدیریت هرچه بهتر مراکز مهم آموزش عالی کشور ضروری است.

مدیریت در مراکز علمی مستلزم بهره‌مندی از خردجمعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در دیدار سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر مدرس هاشمی به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان بر همدلی بیش از پیش دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان تأکید کرد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در گذشته در این دانشگاه به وجود آمده است، بر لزوم بهره‌گیری از خرد جمعی و دیدگاه‌های صاحب نظران به منظور مدیریت هرچه بهتر این مرکز مهم آموزش عالی کشور تأکید کرد.

ذاکراصفهانی تصریح کرد: ارتباط گسترده دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیران مختلف و نمایندگان استان، زمینه ساز بهره‌مندی بخش‌های مختلف از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های گسترده این دانشگاه است.

همچنین در این دیدار دکتر محمود مدرس هاشمی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر لزوم اعتدال گرایی و استفاده از نظرات اقشار مختلف دانشگاهی در مدیریت این دانشگاه گفت: مجموعه بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان آماده است تا با تعامل مناسب با بخش‌های مختلف استان ضمن ارائه قابلیت‌های علمی و تخصصی خود به این بخش‌ها، زمینه اعتلای بیش از پیش این دانشگاه را فراهم سازد.

در این نشست که دکتر محمود شیخ زین‌الدین رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز حضور داشت بر لزوم ارتباط بهتر و بیش از پیش این دو مرکز علمی و پژوهشی استان تأکید شد.

انتهای پیام/2301/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول