اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان مطرح شد

مزار شهدای بناب از وضعیت مناسبی برخوردار نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب از آمادگی این واحد برای پذیرش شهدای گمنام خبر داد و گفت: با وجود هزینه‌های زیادی که صورت گرفته است، مزار شهدای بناب از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

مزار شهدای بناب از وضعیت مناسبی برخوردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، احمد امیری صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فضای دانشگاه را برای تدفین شهدای گمنام مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: مسئولان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان شهرستان نیز باید همکاری لازم را به عمل آورند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب تدفین شهدای گمنام در مراکز علمی و دانشگاهی را یک فرصت و برکت برای دانشگاهیان بیان کرد و افزود: قاطبه اساتید، دانشجویان و کارکنان از حضور معنوی شهدا در این دانشگاه استقبال می‌کنند.

وی وجود شهدای گمنام را در دانشگاه‌ها فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اعلام کرد و با انتقاد از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در خصوص عدم ساماندهی مزار شهدای این شهرستان گفت: با وجود هزینه‌های زیادی که صورت گرفته است، مزار شهدای بناب از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و خانواده‌های معظم شهدا از این وضعیت گلایه‌مند هستند.

امیری شرایط و وضعیت موجود مزار شهدای بناب را در شأن و منزلت شهدا ندانست و خواستار توجه سریع مسئولان امر شد.

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به مزار شهدای این شهرستان گفت: براساس موافقتنامه‌های به عمل آمده رسیدگی به گلزار شهدا همچون آرامستان‌های دیگر به عهده شهرداری است و در خصوص گلزار شهدای بناب کارهایی صورت گرفته که ظرف دو سال آینده درصدد تکمیل آن هستیم.

غلامحسین یدی افزود: با توجه به اتمام مهلت شورای دوره سوم و عدم آغاز به کار شورای چهارم فعلاً این طرح بلاتکلیف مانده و امیدواریم با آغاز به کار ترکیب جدید شورای چهارم شاهد حل مشکلات گلزار شهدا باشیم.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول