اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح 3 پروژه عمرانی در شرق مازندران

همزمان با آخرین روزهای عمر شورای دور سوم شهر نکا و شهرداری، سه پروژه خدماتی و عمرانی در شهرستان نکا به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 3 پروژه عمرانی در شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، همزمان با آخرین روزهای عمر شورای دور سوم شهر نکا و شهرداری، امشب سه پروژه خدماتی و عمرانی در نکا به بهره‌برداری رسید.

مرتضی حسنی، شهردار نکا در این مراسم با اشاره به عملکرد شورا و شهرداری نکا در طول 6 سال گذشته، گفت: با ارائه برنامه‌های مختلف در طول سال‌های گذشته در پی ایجاد شهری زیبا با امکانات مناسب برای شهروندان بودیم.

وی اظهار داشت: غرب شهرستان نکا به دلیل بالا بودن بار ترافیکی و همچنین حجم بالای جمعیت در این قسمت از شهر نیازمند یک آتش‌نشانی بود تا در زمان حریق و آتش‌سوزی و خطرات احتمالی قابل دسترسی بوده و خدمات مناسب در زمان خوبی ارائه کند.

حسنی ادامه داد: به همت همکاران و اعضای شورای شهر این امر محقق شد و ساختمان آتش‌نشانی در غرب نکا در خیابان علمیه امروز با حضور مسئولان و شهروندان افتتاح شد تا منشأ خدمات‌رسانی به شهروندان باشد.

وی یادآور شد: برای ساختمان آتش‌نشانی در یک هزار و 320 متر مربع 900 میلیون تومان هزینه شده است و خوشبختانه دارای ساختمانی بسیار خوب و در مکان و متراژ مناسب است.

شهردار نکا همچنین به افتتاح معدن سنگ نکا اشاره کرد و متذکر شد: این معدن سنگ نیز در 3.5 هکتار واقع شده که 500 میلیون تومان هزینه شده است و می‌تواند درآمد پایدار برای شهرداری فراهم کند و مردم نیز می‌توانند از محصولات این کارخانه همچون ماسه و سکته سنگ استفاده کنند و از هزینه‌های اضافه به شهرهای همجوار بکاهند.

حسنی، افتتاح مسکن مهر را نیز از خدمات مناسب به کارکنان شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: مسکن مهر کارکنان نیز در 30 واحد 113 متری ساخته شده است که بیش از 40 میلیون تومان هزینه شده و اقساط این مسکن طی دو سال از حقوق کارکنان کسر می‌شود.

وی بیان داشت: شهرداری نکا دومین ساختمان مسکن مهر کارکنان را در نکا بنا کرده است که ساختمان قبلی شامل 25 واحد و این ساختمان 30 واحدی است و از 100 پرسنل شهرداری نکا اکنون 55 واحد مسکن مهر به آنان واگذار شده است.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی با اشاره به خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم گفت: دین ما بر ارائه خدمت به مردم تاکید دارد و همواره این مسئله را ستوده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی افزود: کارهای زیربنایی مناسبی توسط شورا و شهرداری دوره قبل انجام شده که شورای جدید اکنون با خیال آسوده می‌تواند به کارهای رو بنایی بپردازد.

وی یادآور شد: خدمت پایدار بر کارهای  روبنایی و ظاهری برتری دارد و بر همین اساس و اطلاعات داده شده خدمات خوبی در طول شش سال گذشته به شهر نکا توسط شورا و شهرداری ارائه شده که باید قدر خدمات را بدانیم.

انتهای پیام/86002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول