اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

جایزه ویژه سومین جشنواره استانی تئاتر به برترین اثر در حوزه دفاع مقدس تعلق می‌گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: جایزه ویژه سومین جشنواره استانی تئاتر به برترین اثر در حوزه دفاع مقدس تعلق می‌گیرد.

جایزه ویژه سومین جشنواره استانی تئاتر به برترین اثر در حوزه دفاع مقدس تعلق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مجتبی ابراهیمی اظهار داشت: به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس با سومین جشنواره تئاتر استانی البرز جایزه ویژه این جشنواره به برترین آثار با موضوع دفاع مقدس اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های متعددی برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، که علاوه بر نمایشگاه عکس مقاومت و جنگ 33 روزه لبنان، برترین اثر نمایشی در سومین جشنواره تئاتر استانی البرز جایزه ویژه جشنواره را از آن خود خواهد ساخت.

ابراهیمی در تشریح ویژه برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در هفته دفاع مقدس گفت: امسال هفته دفاع مقدس مقارن با سومین جشنواره تئاتر استانی البرز است از این رو جایزه ویژه این جشنواره به برترین آثار با موضوع دفاع مقدس اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مکان مجزایی در استان نیز به تئاتر خیابانی اختصاص پیدا کرده است، افزود: یکی از فرهنگسراهای فردیس به عنوان تنها مکان استان برای اجرای نمایش خیابانی مهیا شده است.

*نمایشگاه عکس مقاومت و جنگ 33 روزه لبنان

ابراهیمی برگزاری نمایشگاه عکس مقاومت با موضوع جنگ 33 روزه لبنان و تلفیق آن با عکس‌های حوزه دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه نیز در یکی از نگارخانه‌های استان دایر خواهد شد.

وی اهدای کتاب به پایگاه‌های مقاومت بسیج در هر شهرستان و برپایی شب شعر و عصر خاطره را نیز در زمره برنامه‌های این هفته برشمرد.

*اختصاص ستونی در نشریات با موضوع  دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همچنین گفت: طی مکاتبه‌ای که با رسانه‌های استان صورت می گیرد هر یک از رسانه‌های مکتوب در هر شماره ستونی را به پرداختن پیرامون موضوع دفاع مقدس اختصاص خواهند داد.

همچنین برگزاری کنفرانس خبری در هفته دفاع مقدس، تجلیل از خانواده معزز شهدا و رژه هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول