اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین:

روحانیون در ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بین جوانان اهتمام بورزند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: روحانیون و ائمه جماعات در مساجد و محافل فرهنگی در ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بین نوجوانان و جوانان اهتمام بیشتری بورزند.

روحانیون در ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بین جوانان اهتمام بورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: این امام بزرگوار الفبای فقه را به شاگردان خود تعلیم دادند و توانستند شاگردان برجسته‌ای را تربیت کنند.

وی افزود: امام صادق(ع) ولایت، امامت و اطاعت از امامت را به شاگردان خود آموخت تا دنیا طعم امامت را بچشد.

این مسئول عنوان کرد: امشب اندوهی جانکاه بر تار و پود مدینه چنگ می‌زند و اندوهی غم‌انگیز آسمان‌ها را در برگرفته است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: مردم استان قزوین که دوست‌دار خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) هستند، در ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه بزرگوار مراسم‌های خوبی برگزار می‌کنند که باید در راستای باشکوه‌تر کردن این مراسمات تلاش بیشتری شود.

بهبودی گفت: هرچه داریم از ائمه اطهار(ع) است؛ بنابراین باید در تکریم ائمه معصوم(ع) تلاش کنیم تا سیره و روش امامان بزرگوار به نسل نوجوان و جوان انتقال یابد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری زندگی ائمه اطهار(ع) در زندگی‌های عصر حاضر اظهار کرد: ائمه جماعات و روحانیون در مساجد و محافل فرهنگی برای ترویج افکار و اندیشه‌های ائمه اطهار(ع) در بین مردم جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/77010/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول